Olej w intercoolerze
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zauważyłeś olej w intercoolerze i martwisz się, że to początek awarii turbosprężarki? Najważniejsze jest zanalizowanie ilości występującego oleju w chłodnicy. Jeżeli są to niewielkie plamki, to taka ilość jest jak najbardziej dopuszczalna i akceptujemy taki stan rzeczy. Problemem jest sytuacja, gdy właśnie turbina puszcza olej do intercoolera i jego ilość jest zatrważająco duża. Jedynym wyjściem z tej sytuacji jest wizyta w autoryzowanym serwisie Bosch Car Service. Turbosprężarka na pewno wymaga pilnej diagnostyki i regeneracji. Jeżeli nie chcesz być zmuszony do jej wymiany na nową turbinę, jak najszybciej dokonaj konsultacji ze specjalistami naszego serwisu, żeby zapobiec rozpowszechnianiu się awarii tego podzespołu. W naszej specjalistycznej pracowni przy okazji zostanie rozpoznany problem, jakim jest występujący olej w intercoolerze 1.9 TDI.
Samodzielne czyszczenie intercoolera
Śladowe ilości oleju jesteśmy z powodzeniem w stanie usunąć samodzielnie. Takie zabiegi zapobiegawcze na pewno przedłożą w czasie awarię intercoolera. Wystarczy mieć na zapasie produkt, który ma właściwości rozpuszczalne smary i oleje, i na pewno poradzi sobie z zaśniedzeniem intercoolera, poprzez liczne namoczenia. Zależy Ci na uniknięciu wady chłodnicy powietrza? Na pewno należy zwrócić uwagę na działanie odmy, która odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej, w której został ulokowany obracająca się wał korbowy. Dlaczego odma? Leci olej z tej właśnie części, ponieważ wciąga ona zarówno powietrze, jak i niewielkie ilości oleju. Jeżeli samochód już jest na granicy żywotności, to odma jest w podobnym stanie. Ilość przebytych kilometrów oraz jakość podróżowania mocno odciska piętno na każdą część motoryzacyjną. Separator oleju, jako część składowa odmy zaczyna „szwankować”, co skutkuje niczym innym, jak przepuszczaniem powietrza wraz z olejem do dolotu turbiny. Z turbiny olej wędruje do intercoolera. Teraz już nie powinien nikogo dziwić fakt, że intercooler zalany olejem jest powszechnym zjawiskiem u większości posiadaczy układu turbodoładowania. Jak zaradzić uszkodzonej odmie? Wymienić ją na nową. Jest to wydatek oscylowały pomiędzy 100 zł a 1000 zł, w zależności od rodzaju pojazdu, jakiego jesteśmy właścicielem.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Intercooler jest urządzeniem, które jest montowane w układzie dolotowym silnika i ma za zadanie schłodzić powietrze dostarczane do silnika. Olej w intercoolerze może pojawić się z kilku powodów. Jednym z nich jest uszkodzenie uszczelniaczy w turbosprężarce, która jest połączona z intercoolerem, co prowadzi do przecieku oleju do intercoolera. Innym powodem jest uszkodzenie uszczelniaczy w głowicy silnika, które również mogą prowadzić do przecieku oleju do intercoolera. Jeśli olej znajduje się w intercoolerze, może to prowadzić do zwiększonej emisji spalin oraz pogorszenia wydajności silnika. Dlatego ważne jest, aby usunąć olej z intercoolera i naprawić przyczynę przecieku.
W moim intercoolerze też był olej, przyczyną było zbyt wysokie ciśnienie w turbinie.