
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Liczni kierowcy turbodoładowanych Diesli nawet nie zdają sobie sprawy, z jak poważnymi skutkami może wiązać się niedostateczne smarowanie turbiny. Gdy w pojeździe już zaistnieje awaria turbiny, przyczyny oraz dociekania co do wysokości kosztów naprawy natrętnie zaprzątają myśli użytkownika Diesla. Podkreślamy, że o turbosprężarce lepiej pomyśleć zawczasu, wykazując troskę o jej działanie. Dbanie o dobrą kondycję turbo naprawdę się opłaca, ponieważ wystąpienie poważnych, rozległych awarii to dla użytkownika samochodu z turbodoładowaną jednostką napędową bardzo wysoki i obciążający domowy budżet wydatek. Dowiedz się, jak zadbać o optymalne smarowanie turbosprężarki, ponieważ to właśnie zasilanie olejem turbiny warunkuje jej prawidłowe działanie w pojeździe.

Dlaczego w turbosprężarce nie ma smarowania?

Jak nie zaszkodzić turbosprężarce?
Przykłady niedostatecznego smarowania turbosprężarki samochodowej, które wymieniliśmy w poprzednim akapicie, to najczęściej sytuacje, którym możemy z powodzeniem z niewielkim wysiłkiem zapobiegać. Kontynuowana przez kierowcę jazda z uszkodzoną turbiną to ryzykowne działanie, którego nie zalecamy. Gdy tylko zaniepokoją nas oznaki, które wstępnie sklasyfikujemy jako objawy uszkodzonej turbiny, reagujmy, kontaktując się jak najszybciej z serwisem, gdzie zostanie przeprowadzona jej diagnostyka i regeneracja. Aby sytuacja niedostatecznego smarowania turbosprężarki nie stała się problemem dotyczącym naszego samochodu, warto zastosować się do wymienionych w tym tekście zasad, a dźwięk uszkodzonej turbiny będzie miał o wiele mniejsze szanse na wystąpienie.

Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze