Nowe turbo czy regeneracja turbo?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jako turbo maniak zastanawiasz się, na jakie działanie postawić - nowe turbo czy regeneracja turbo? Jeżeli dysponujesz sporym zasobem gotówki i chcesz mieć pewność, że przy odpowiednim trybie czynności zachowawczych, układ turbodoładowania będzie Ci służył latami, to na pewno warto skorzystać z opcji kupna i montażu nowego egzemplarza turbosprężarki w serwisie Bosch Car Service. Turbosprężarki nowe, pochodzące z produkcji fabrycznej, a nie z „drugiej ręki”, czyli ofert internetowych lub aukcji, będą kosztownym wyrzeczeniem w stosunku do naprawy, jaką jest regeneracja turbosprężarek. Jednak warto postawić na taki krok, tym bardziej że zawsze jest ryzyko, że regeneracja nie przyniesie nam długo oczekiwanego rezultatu. Przy nabyciu nowego turbo mamy czystą kartę. W jaki sposób ją wykorzystamy, to już zależy od indywidualnego podejścia. Potrzebujesz nowe turbo 1.9 TDI? Zgłoś się do Bosch Car Service w Stalowej Woli.
Nowe turbosprężarki Garrett
Turbo z firmy Garrett można znaleźć praktycznie u każdego posiadacza układu turbodoładowania, więc jego popularność jest na topie. Garrett wywodzi się z amerykańskiego koncernu Honeywell i jako producent różnorodnego typu urządzeń turbo, jest znany przede wszystkim z wysokiej jakości turbosprężarek, które słyną z długiego okresu funkcjonowania. Bez problemu turbiny Garrett można regenerować i jesteśmy pewni, że uzyskamy ich ponowne, rodzime parametry. Bosch Car Service jest serwisem, który śmiało korzysta z turbosprężarek tego producenta i dokonuje również ich regeneracji. Jaką masz pewność, że została poprawnie zregenerowana turbosprężarka Garrett? Katalog części zamiennych, które są oryginalne, a nie chińskiej, masowej produkcji są dostępne od ręki. Cechuje je trwałość i precyzja wykonania, co jest jedną z czynników, które górują w powodzeniu zakresu prac naprawczych turbo. Zawsze dokonujemy dokładnej obserwacji części do turbin Garrett, czy na pewno sprawnie działają i spełniają swoje zadanie. W sytuacji wystąpienia błędów turbosprężarka jest poddawana wtórnym regulacjom, do otrzymania zamierzonego celu, jakim jest sprawnie działająca turbina.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Decyzja między zakupem nowego turbo a regeneracją istniejącego zależy od kilku czynników, takich jak:
Stopień uszkodzenia: Jeśli turbosprężarka jest tylko lekko uszkodzona, takie jak uszkodzone łożyska lub układ ssący, regeneracja jest często tańszym i bardziej efektywnym rozwiązaniem. Jednak, jeśli turbosprężarka jest mocno uszkodzona, takie jak uszkodzenie wałka lub koła kompresji, wymiana jest zwykle lepszym rozwiązaniem.
Koszt: Nowe turbo jest zwykle droższe niż regeneracja istniejącego. Jednak, jeśli koszt naprawy jest zbliżony do kosztu nowego turbo, lepiej rozważyć zakup nowego, ponieważ będzie to miało dłuższą żywotność i mniejsze ryzyko awarii.
Dostępność: Niektóre modele turbo mogą być trudne do znalezienia w celu regeneracji lub mogą być zbyt drogie do naprawy. W takim przypadku zakup nowego turbo jest jedynym rozwiązaniem.
Czas: Czas potrzebny na regenerację turbo może być dłuższy niż na zakup nowego, co może mieć wpływ na wybór.
Gwarancja: Nowe turbo zwykle ma gwarancję producenta, natomiast regenerowane turbo gwarancję od regeneratora.
Warto skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbo, aby uzyskać profesjonalną opinię i dokładnie przeanalizować koszty i korzyści związane z każdym z rozwiązań.