Na co zwrócić uwagę przy wymianie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Aby turbo po regeneracji prawidłowo pracowało, należy zadbać o kilka bardzo ważnych, a wręcz kluczowych kwestii. Jedna z nich jest usunięcie źródła, które wywołało awarię turbosprężarki. Następnie należy oczyścić układ smarowania ze starego oleju oraz innych zanieczyszczeń, wymienić stare zużyte przewody.
W przypadku wysłużonych uszczelek należy zrobić to samo – wymienić je, jednakże zdecydowanie odradzamy stosowanie różnego rodzaju silikonów oraz past uszczelniających – mogą spowodować one poważne i nieodwracalne szkody. Oderwany kawałek silikonu lub też pasty może zakłócić swobodny przepływ oleju silnikowego w przewodach, ale również po przedostaniu się do jednostki napędowej poważnie ją uszkodzi.
1. Zalewanie turbiny po regeneracji olejem
Aby uniknąć tzw. suchego startu, należy przeprowadzić zalewanie turbiny olejem. Czynność ta polega na napełnieniu olejem silnikowym turbiny, a dokładniej korpusu CHRA jeszcze przed jej montażem w pojeździe. Dolewając oleju, należy jednocześnie obracać wirnikiem turbiny – czynność ta pozwoli na dokładne rozprowadzenie oleju.
Pierwsze odpalenie po wymianie turbiny również jest istotne dla dalszej pracy turbosprężarki. Poprawnie przeprowadzony proces docierania turbiny po regeneracji wydłuża jej żywotność.
Turbo po regeneracji nie działa
Brak mocy pojazdu, czy też głośna praca turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji wskazywać może na nieprawidłowo wykonany proces. Być może doszło do sytuacji, gdzie zmienna geometria turbiny nie została prawidłowo wyczyszczona lub też nie przeprowadzano procesu kalibracji, który jest również istotny.
Jeżeli po regeneracji turbo nie pracuje tak, jak powinno, oznaczać to może, że niepoprawnie zamontowano je w pojeździe – skręcone przewody, nieodpowiednio dobrane uszczelki, a nawet zbyt wysoki poziom oleju – to najczystsze przyczyny powodujące zaburzenie pracy układu turbodoładowania.
Przyczyną zakłóconej pracy jednostki napędowej jest również nieodpowiednio dobrana turbosprężarka. Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci w doborze prawidłowej turbiny do Twojego silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Przy wymianie turbiny należy zwrócić uwagę na następujące rzeczy:
Dopasowanie nowej turbiny do silnika: Upewnij się, że nowa turbina jest odpowiednia dla twojego modelu i rocznika samochodu.
Prawidłowy montaż: Upewnij się, że nowa turbina jest prawidłowo zamontowana i że wszystkie połączenia są szczelne.
Ustawienie ciśnienia doładowania: Upewnij się, że ciśnienie doładowania jest prawidłowo ustawione za pomocą elektronicznego sterownika turbiny (ECU).
Przeprowadzenie testów: Po zamontowaniu nowej turbiny, należy przeprowadzić testy, aby upewnić się, że działa ona prawidłowo.
Sprawdzenie innych podzespołów: Należy sprawdzić, czy inne podzespoły, takie jak układ wtryskowy i układ paliwowy, działają prawidłowo, ponieważ problemy z nimi mogą prowadzić do uszkodzenia nowej turbiny.
Otrzymanie gwarancji: Upewnij się, że otrzymujesz gwarancję na nową turbinę, tak aby mieć pewność, że jest ona nadal objęta ochroną.
Przeprowadzenie regularnych przeglądów: po wymianie turbiny, ważne jest przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji, tak aby upewnić się, że nowa turbina działa prawidłowo.