
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Jazda z uszkodzoną turbiną samochodową jest nieopłacalna. Opóźnianie regeneracji wadliwej maszyny wirnikowej wcale nie przedłuży nam jej żywotności. Zaniechanie naszej wizyty w autoryzowanym serwisie wspomoże tylko w namnożeniu ilości usterek, a przede wszystkim może doprowadzić do definitywnej śmierci naszego silnika samochodowego. Każdy specjalista jest zdania, że opieszałość kierowcy, w przypadku jazdy z zepsutą turbosprężarką, nie wróży nic dobrego.

Jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w dieslu – porady dla amatorów
Turbosprężarka, jako bardzo ważna maszyna odpowiadająca za turbodoładowanie, jak każda inna część samochodowa, kiedyś na pewno będzie podlegać regeneracji lub wymianie. Po zauważaniu pierwszych objawów – trzeba szybko działać, jeżeli chcemy zaoszczędzić sporą kwotę pieniędzy. Lista objawów może nie jest dość długa, ale za to konkretna. Symptomów jest wiele, wynikają one zarówno z wad budowy turbosprężarki, jak również z negatywnych poczynań właścicieli samochodów osobowych, typu - zaniedbania serwisowe, czy złe użytkowanie pojazdu. Bardzo często pierwszą zauważalną nieprawidłowością jest dźwięk uszkodzonej turbiny, która wiąże się z usterką, jaką jest – zatarta turbina. Objawy o niej mówiące to przede wszystkim: pojawienie się trybu awaryjnego silnika w momencie przyśpieszania, czy też specyficzne odgłosy tarcia koła kompresji. Słyszalne gwizdy, wycie karetki pogotowia, świsty – nie wróżą niczego dobrego. Pojawiający się w niebieskim kolorze dym, bądź bardzo mocne kopcenie z układu wydechowego może sygnalizować rozszczelnienie turbiny. Objawy te na pewno będą widoczne gołym okiem. Niebieskie odcienie wydobywającego się dymu świadczą o spalaniu oleju silnikowego poprzez wspomniane wyżej rozszczelnienie. Czarne kłęby spalinowe to nic innego, jak paliwo, które nie zostało kompletnie spalone, co może być spowodowane uszkodzeniem wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej. Jak się zachować w sytuacji, w której turbina puszcza olej? Objawy te to symptomy, których nie sposób zbagatelizować. Kierowcy po dostrzeżeniu kapiącego oleju muszą mieć na uwadze, że istnieje problem z prawidłową szczelnością. Silnik może być w posiadaniu za dużej ilości oleju, przez co nie ma możliwości swobodnego przepływu do miski olejowej. Inną przyczyną może być niesprawna uszczelka odrzutnika oleju bądź pierścienia uszczelniającego. Jeżeli mamy wątpliwości, co do przyczyn utraty oleju, to możemy zlecić przegląd swojego samochodu serwisowi posiadającemu odpowiedni zespół narzędzi, który pomoże zlokalizować usterkę.

Jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna - akcja serwisowanie
Najpopularniejszą i najbardziej zalecaną formą pomocy w diagnozie naszego samochodu jest kontakt z autoryzowanym serwisem Bosch Car Service w Stalowej Woli. Grono pracujących fachowców z pewnością podejmie się wyzwania, jakim jest naprawa Twojej turbosprężarki. Nasza pracownia jest wyposażona w najlepszy sprzęt i części do turbosprężarek. Tylko takie połączenie fachowości i wiedzy naszych specjalistów może zaowocować prawidłową diagnozą i stuprocentową satysfakcją po stronie klienta. Warto podkreślić, że koszt naprawy turbiny będzie mniejszy, jeżeli bezzwłocznie udamy się po pomoc do mechanika. Nie pozwólmy, aby ciąg usterek turbosprężarki był na tyle długi, żeby nasza przyjemność z posiadania turbodoładowania była powodem naszych zmartwień.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze