Jak wyczyścić kierownicę turbiny?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak wyczyścić kierownicę turbiny?
Kierownicę turbiny można wyczyścić przy pomocy preparatu Wynn’s turbo Cleaner, jednakże bądźmy świadomi tego, że w przypadku grubej warstwy nagaru oraz zanieczyszczeń środek taki nie zda egzaminu. Jeżeli masz wiedzę z zakresu motoryzacji, możesz wymontować turbosprężarkę z samochodu, a następnie rozebrać ją na części pierwsze. W taki sposób nie tylko dokładnie wyczyścisz turbinę, ale również zweryfikujesz czy nie posiada ona jakichkolwiek uszkodzeń. Wyczyszczenie turbiny o zmiennej geometrii możemy zlecić także serwisowi, który zajmuje się naprawami układów turbodoładowanych. Bądźmy świadomi tego, że samodzielna próba czyszczenia turbiny VNT nie jest dobrym wyjściem, ponieważ osoba niedoświadczona może przyczynić się do rozregulowania układu zmiennej geometrii, co może spowodować poważne uszkodzenia, a nawet zniszczenie jednostki napędowej.
Czyszczenie turbiny bez demontażu - Zapieczona geometria turbiny objawy
Głośna praca turbiny, w szczególności w przypadku zmiany biegów, szarpanie autem podczas jazdy, znaczny spadek mocy samochodu oraz kłęby dymu wydobywające się z układu wydechowego to typowe objawy wskazujące na zacinające się łopatki turbiny. W takim wypadku należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu umówienia wizyty. Bagatelizowanie tych objawów i jazda z niesprawnym układem turbodoładowania doprowadzać może do poważnych usterek innych podzespołów.
Czyszczenie turbosprężarki bez demontażu - Czy to ma sens? - Czyszczenie turbo bez demontażu
Czyszczenie łopatek zmiennej geometrii bez demontażu ma sens w przypadku, kiedy nie są one mocno zanieczyszczone. W celu utrzymania czystości układu turbodoładowania można sporadycznie stosować dodatek do paliwa, który czyści turbinę. Innym środkiem jest JETCHEM, który jest preparatem do czyszczenia EGR, turbiny dla silników diesel. W przypadku bardzo mocno zanieczyszczonej i zapchanej turbosprężarki dokładne czyszczenie turbo bez jej demontażu może okazać się niemożliwe. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług autoryzowanego serwisu.
Turbina - czyszczenie kierownic - Preparat do czyszczenia turbiny
W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią najlepszym rozwiązaniem jest oddanie zanieczyszczonego podzespołu do profesjonalnego serwisu, który zajmuje się profesjonalnym czyszczeniem i regeneracją turbin. Jeżeli chcemy samodzielnie ratować naszą turbosprężarkę, możemy posłużyć się preparatem do czyszczenia turbiny, używając dostępnego na rynku na przykład Wynn’s Turbo Cleaner lub Liqui Moly.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Aby wyczyścić kierownicę turbiny, należy postępować w następujący sposób:
Odłącz akumulator: Przed rozpoczęciem pracy należy odłączyć akumulator, aby uniknąć porażenia prądem.
Zdemontuj kolektor dolotowy: Kierownica turbiny znajduje się w kolektorze dolotowym, więc najpierw należy go zdemontować, aby mieć dostęp do kierownicy. Należy zachować szczególną ostrożność podczas demontażu, aby nie uszkodzić elementów układu dolotowego.
Usuń kierownicę: Po zdemontowaniu kolektora dolotowego, należy odkręcić śruby mocujące kierownicę i delikatnie ją wyjąć.
Oczyść kierownicę: Kierownicę należy umyć w ciepłej wodzie z mydłem lub specjalnym detergentem do czyszczenia elementów silnika. Należy uważać, aby nie uszkodzić łopatek kierownicy podczas mycia.
Wysusz kierownicę: Po umyciu kierownicę należy dokładnie wysuszyć, aby uniknąć korozji.
Złóż układ dolotowy: Po wyczyszczeniu kierownicy należy złożyć układ dolotowy i zamontować kolektor dolotowy. Upewnijmy, że wszystkie elementy są prawidłowo zamontowane i dokręcone.
Podłącz akumulator: Po złożeniu układu dolotowego należy ponownie podłączyć akumulator.