Jak uszczelnić turbo?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W przypadku uszczelniania turbosprężarki zastosować należy uszczelki, jednak pamiętać należy o tym, aby dobrać ich odpowiedni kształt i rozmiar, a także warto zwrócić uwagę na ich jakość. Źle dobrane uszczelki powodować mogą wycieki oleju lub też zatory w przewodach olejowych. Zdecydowanie nie należy stosować silikonów czy też past uszczelniających, mogą one doprowadzić do zablokowania przewodów, ale też i do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej. Jeżeli interesuje Cię uszczelnienie turbiny, cena usługi, jak i szczegółowe informacje na temat naprawy turbiny, skontaktuj się z nami.
Samodzielna regeneracja turbosprężarki (uszczelnienie) - Uszczelnienie turbiny 1.9 TDI
Samodzielna regeneracja turbiny nie zawsze zakończyć może się sukcesem. Oprócz dokładnego wyczyszczenia samej turbiny oraz jej komponentów należy także poddać turbinę regulacji, którą, aby turbo mogło poprawnie pracować, należy przeprowadzić na specjalistycznej maszynie. W przypadku wymiany uszczelek należy pamiętać o tym ich odpowiednim doborze. Do niemalże każdej turbiny dostępne są zestawy naprawcze.
1. Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria - Turbina puszcza olej do intercoolera
Wyciek oleju w 90% przypadków oznaczać może awarię układu turbodoładowanego. W pozostałych przypadkach wydobywanie się oleju silnikowego z turbo może mieć związek ze zbyt dużym ciśnieniem. Mianowicie chodzi o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego powodem jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbina puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że nie przestrzegałeś ilości oleju zalecanych przez producenta. Podobnie sytuacja wygląda z niedrożnymi przewodami olejowymi.
2. Uszczelnienie turbiny - Wyciek oleju z turbiny - objawy
Objawem wycieku oleju jest znaczny jego spadek. O jego uwalnianiu się z turbo świadczyć może również plama oleju w miejscu postoju pojazdu. Występowanie objawów wycieku oleju silnikowego na przewodach, jak i na obudowie turbosprężarki również oznaczać może oznaczać, że uszczelniacze są wyeksploatowane. Wycieki oleju mogą doprowadzić do poważnych i nieodwracalnych usterek systemów łożyskowych, co więcej, mogą one nastąpić w chwilę od rozpoczęcia pracy turbo.
Bez względu na to, czy chodzi o zregenerowaną turbinę, czy też fabrycznie nową, jeżeli nie będą przestrzegane zalecenia co do użytkowania pojazdu turbodoładowanego, to żywotność turbo znacznie zostanie skrócona. Jednym ze sposobów na zweryfikowanie, czy tubo jest sprawne, jest podłączenie pojazdu pod komputer diagnostyczny. Natomiast jeżeli zależy Ci na dokładnie przeprowadzonej weryfikacji stanu turbosprężarki, należy poddać ją dokładnemu sprawdzeniu poprzez jej rozbiórkę. Taki proces pozwoli na ocenę nie tylko kondycji turbiny, ale jej komponentów, które w przypadku uszkodzenia należy wymienić na sprawne.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Uszczelnienie turbosprężarki jest skomplikowanym procesem, który najlepiej jest powierzyć specjaliście. Oto kilka kroków, które mogą być wykonane przez specjalistę podczas uszczelniania turbosprężarki:
Czyszczenie układu chłodzenia oleju, który dostarcza olej do łożysk turbosprężarki. Zanieczyszczony olej może uszkodzić łożyska i prowadzić do awarii turbosprężarki.
Demontaż turbosprężarki i dokładne czyszczenie i przegląd wszystkich elementów, takich jak kompresor, turbina, wałki i łożyska. Uszkodzone elementy mogą być wymienione.
Regeneracja wałka turbosprężarki, który może być zużyty lub uszkodzony.
Złożenie turbosprężarki zgodnie z zaleceniami producenta i testowanie jej pod kątem prawidłowego działania.
Uszczelnianie turbosprężarki jest skomplikowanym procesem i ważne jest, aby było ono przeprowadzone przez doświadczonego specjalistę, aby zagwarantować prawidłowe działanie turbo po naprawie.