
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

W przypadku uszczelniania turbosprężarki zastosować należy uszczelki, jednak pamiętać należy o tym, aby dobrać ich odpowiedni kształt i rozmiar, a także warto zwrócić uwagę na ich jakość. Źle dobrane uszczelki powodować mogą wycieki oleju lub też zatory w przewodach olejowych. Zdecydowanie nie należy stosować silikonów czy też past uszczelniających, mogą one doprowadzić do zablokowania przewodów, ale też i do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej. Jeżeli interesuje Cię uszczelnienie turbiny, cena usługi, jak i szczegółowe informacje na temat naprawy turbiny, skontaktuj się z nami.
Samodzielna regeneracja turbosprężarki (uszczelnienie) - Uszczelnienie turbiny 1.9 TDI
Samodzielna regeneracja turbiny nie zawsze zakończyć może się sukcesem. Oprócz dokładnego wyczyszczenia samej turbiny oraz jej komponentów należy także poddać turbinę regulacji, którą, aby turbo mogło poprawnie pracować, należy przeprowadzić na specjalistycznej maszynie. W przypadku wymiany uszczelek należy pamiętać o tym ich odpowiednim doborze. Do niemalże każdej turbiny dostępne są zestawy naprawcze.
1. Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria - Turbina puszcza olej do intercoolera
Wyciek oleju w 90% przypadków oznaczać może awarię układu turbodoładowanego. W pozostałych przypadkach wydobywanie się oleju silnikowego z turbo może mieć związek ze zbyt dużym ciśnieniem. Mianowicie chodzi o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego powodem jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbina puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że nie przestrzegałeś ilości oleju zalecanych przez producenta. Podobnie sytuacja wygląda z niedrożnymi przewodami olejowymi.
2. Uszczelnienie turbiny - Wyciek oleju z turbiny - objawy
Objawem wycieku oleju jest znaczny jego spadek. O jego uwalnianiu się z turbo świadczyć może również plama oleju w miejscu postoju pojazdu. Występowanie objawów wycieku oleju silnikowego na przewodach, jak i na obudowie turbosprężarki również oznaczać może oznaczać, że uszczelniacze są wyeksploatowane. Wycieki oleju mogą doprowadzić do poważnych i nieodwracalnych usterek systemów łożyskowych, co więcej, mogą one nastąpić w chwilę od rozpoczęcia pracy turbo.
Bez względu na to, czy chodzi o zregenerowaną turbinę, czy też fabrycznie nową, jeżeli nie będą przestrzegane zalecenia co do użytkowania pojazdu turbodoładowanego, to żywotność turbo znacznie zostanie skrócona. Jednym ze sposobów na zweryfikowanie, czy tubo jest sprawne, jest podłączenie pojazdu pod komputer diagnostyczny. Natomiast jeżeli zależy Ci na dokładnie przeprowadzonej weryfikacji stanu turbosprężarki, należy poddać ją dokładnemu sprawdzeniu poprzez jej rozbiórkę. Taki proces pozwoli na ocenę nie tylko kondycji turbiny, ale jej komponentów, które w przypadku uszkodzenia należy wymienić na sprawne.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze