
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Jeżeli zastanawiasz się, jak ustawić zderzak turbiny zachęcamy do zapoznania się z poniższym tekstem. Regulację zderzaka turbiny najwygodniej będzie przeprowadzić na wymontowanej turbosprężarce. Za pomocą płaskiego śrubokręta zdejmujemy spinkę trzonka aktuatora turbosprężarki. W tym momencie możemy również sprawdzić stan aktuatora (gruszki) oraz jeśli jest taka potrzeba wymienić na nowy, tak więc należy zdemontować gruszkę turbiny. Ponownie zakładając aktuator należy również go wyregulować. Po zamontowaniu gruszki z powrotem na swoje miejsce oraz założeniu spinki przechodzimy do kalibracji. Ogólnie rzecz biorąc, regulacja ogranicznika turbiny polega na przemiennym odkręcaniu, dokręcaniu śruby i testach podciśnieniowych, dlatego będzie potrzebne również urządzenie zwane wakuometrem. Śrubką przy zderzaku reguluje się punkt zamknięcia, jak i otwarcia przepustnicy. W przypadku turbosprężarki ze zmienną geometrią spaliny trafiają na łopatki turbiny, które wprawiają w ruch cały układ, dlatego też po przeprowadzonej regeneracji ważna jest również regulacja zmiennej geometrii turbiny.

Czym jest spowodowane przeładowanie turbiny po regeneracji?
Jeżeli po regeneracji turbosprężarki dochodzi do jej przeładowania, najprawdopodobniej nie została ona przeprowadzona z należytą dokładnością. Prawidłowo zregenerowana turbosprężarka nie powinna również wydawać dźwięków podobnych do syczenia oraz piszczenia. Zalecamy do skorzystania z usług profesjonalnych serwisów, które zregenerują turbosprężarkę dając jej w ten sposób drugie życie.

Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze