Jak podkręcić turbo na gruszce?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Podkręcenie ciśnienia turbosprężarki przy pomocy gruszki odbywa się poprzez skracanie lub też wydłużanie jej cięgna. Jednakże przeprowadzając ten proces, należy nie tylko dysponować odpowiednim sprzętem, ale również należy zachować szczególną dokładność, ponieważ nawet najmniejszy obrót śruby ma ogromne znaczenie dla dalszej pracy turbosprężarki.
Regulacja cięgna przy turbinie, co można podkręcić - Adaptacja gruszki turbiny 2.0 TDI
Regulacją cięgna polega na jego prawidłowym wydłużeniu lub skróceniu, przeprowadza się go za pomocą specjalistycznej maszyny. To, czy ustawienie gruszki turbo zostało przeprowadzone prawidłowo, sprawdzisz przy użyciu testera diagnostycznego VCDS.
Regulacja gruszki turbo - co daje skrócenie sztangi turbiny
Kalibracja gruszki turbiny polega na prawidłowym ustawieniu jej cięgna. Regulacja odbywa się na zasadzie skracania i wydłużania cięgna w zależności od potrzeby. Skrócenie sztangi turbiny powoduje, że kierownice spalin ulegają wcześniejszemu zamknięciu, co powoduje wolniejsze ciśnienie doładowania. Natomiast wydłużenie sprawi, że kierownice będą zamykać się później – zbyt mocno wydłużona sztanga powodować będzie wolniejsze wstawanie turbosprężarki.
Turbo regulacja sztangi - regulacja turbiny - cena
Kwota regulacji sztangi turbo, jak i cena pozostałych usług dostępna jest w zakładce cennik. Na wszelkie pytanie chętnie odpowiemy również telefonicznie.
Ustawienie zmiennej geometrii turbiny – cena w serwisie
Mechanizm VNT został wprowadzony do budowy turbosprężarki w celu zmniejszenia występowania turbodziury. Wycenę regeneracji oraz naprawy turbosprężarki dokonujemy po jej uprzedniej diagnostyce, regulacja zmiennej geometrii turbiny jest jednym z ważnych etapów procesu regeneracji. Dokładnych informacji na temat ceny oraz szczegółowego przebiegu procesu naprawczego udzielamy telefonicznie.
Ustawienie sztangi turbiny domowym sposobem – samodzielna regulacja gruszki turbiny
Decydując się na ustawienie sztangi turbosprężarki w domowym zaciszu, powinieneś być świadomy tego, że nie tylko może zająć Ci to dużo czasu, ale po drodze do perfekcyjnego ustawienia sztangi popełnić możesz wiele błędów. Niedokładna regulacja sztangi będzie powodowała między innymi przeładowywanie turbiny, co doprowadzić może do jej poważnej awarii.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Podkręcanie turbosprężarki, zwane również tuningiem turbo, polega na zwiększeniu jego mocy i efektywności poprzez zmianę parametrów działania. Jednym z metod podkręcania turbo jest zwiększenie ciśnienia doładowania poprzez zmianę ustawień w elektronicznym systemie zarządzania silnikiem. Innym sposobem jest zmiana geometrii turbosprężarki, na przykład poprzez zwiększenie średnicy wirnika. Należy jednak pamiętać, że podkręcanie turbo może prowadzić do uszkodzenia silnika lub turbosprężarki jeśli nie jest poprawnie przeprowadzone. Dlatego też najlepiej skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może przeprowadzić odpowiednie testy i pomóc w odpowiednim doborze zmian. Jeśli chodzi o podkręcanie turbo na gruszce, to jest to określenie dla tuningu silników wyposażonych w starsze modele turbosprężarek z gruszkowatym kształtem wirnika. Jest to dalej nie zalecane i grozi uszkodzeniem silnika czy też turbosprężarki.