Jak jeździć po regeneracji turbiny? Sprawdź jak mało wiesz!
Po regeneracji turbosprężarki należy zwrócić szczególną uwagę na sposób swojej jazdy, gdyż już raz doprowadziliśmy do powstania awarii, więc teraz musisz odpowiednio rozgrzewać silnik, unikać nadmiernego obciążenia turbiny, monitoruj parametry silnika, unikaj długotrwałej jazdy pojazdem na wysokich obrotach, pamiętaj o przeglądach, okresowych zmianach oleju czy filtrów. Stosowanie się do tych zaleceń zwiększy żywotność twojego turbo oraz ograniczy stopień eksploatacji. Kierowca powinien być czujny na pierwsze symptomy potencjalnych problemów z turbosprężarką, takie jak wycieki oleju z turbiny, utrata mocy silnika, zmiana koloru spalin czy niepokojące odgłosy dochodzące z obszaru silnika. Bagatelizowanie tych objawów nie jest zalecane. Jednak po regeneracji oczekuje się, że turbina będzie działać sprawnie przez okres zbliżony do tego, który charakteryzuje nową turbosprężarkę.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |


W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Ile kosztuje regeneracja i na czym polega?
Zakres kosztów jest dosyć szeroki i obejmuje od 200 do 400 zł, podstawowa regeneracja plus części to koszty rzędu od 500 do 700 zł, a w przypadku poważniejszych uszkodzeń nawet 800 zł i wzwyż. Koszty te różnią się od siebie ze względu na czynniki takie jak rodzaj pojazdu, model turbosprężarki, regionu geograficznego w którym leży wybrany warsztat i wiele innych. Proces regeneracji ogólnie polega na demontażu turbosprężarki, diagnozy uszkodzeń, czyszczeniu, naprawie bądź wymianie awaryjnych części, wyważaniu wirnika, ponownym montażu i przeprowadzeniu testów sprawdzających.
Jak przedłużyć działanie i żywotność turbosprężarki?

Przedłużyć żywotność turbosprężarki możemy poprzez regularną zmianę oleju zgodnie z zaleceniami producenta, ostrożną jazdę po rozruchu – daj się rozgrzać Twojemu silnikowi, unikaj również nadmiernego obciążenia, zwłaszcza, gdy turbo nie osiągnęło właściwej temperatury, pilnuj regularnych przeglądów, po intensywnej jeździe pozwól silnikowi pracować przez krótki czas aby turbina mogła się odpowiednio i powoli schłodzić, unikaj długiej jazdy na wysokich obrotach, sprawdzaj parametry silnika, zachowuj czystość oleju. Pamiętaj, że regularne konserwacje i świadome korzystanie z pojazdu mogą znacząco przyczynić się do przedłużenia działania i żywotności turbosprężarki.
Jak sprawdzić, czy nasze turbo ma dość?
Jest kilka metod na sprawdzenie, czy Twoja Turbosprężarka ma dość. Zacznij od nasłuchiwania – niecodzienne dźwięki należy niezwłocznie zdiagnozować. Możesz również zauważyć zmianę mocy silnika, wycieki oleju, zabarwienie się spalin, skoki ciśnienia powietrza, komunikaty diagnostyczne czy inne wskaźniki na desce rozdzielczej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek