Jak długo wytrzyma regenerowana turbina?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Turbina po przeprowadzonej profesjonalnie regeneracji powinna wytrzymać tyle, co fabrycznie nowa. Na żywotność urządzenia turbo zarówno nowego, jak i zregenerowanego ma pływ wiele czynników, między innymi jest to eksploatacja samochodu turbodoładowanego. Kierowca powinien unikać osiągania wysokich obrotów na jeszcze zimnym silniku, jednocześnie po dynamicznej jeździe nie gasić od razu samochodu tylko odczekać minimum 90 sekund, w celu schłodzenia turbosprężarki. Należy pamiętać także o regularnych przeglądach urządzenia turbo oraz o wymianie oleju silnikowego, którego stan wpływa na kondycję podzespołu. W pojazdach z silnikiem diesla turbina powinna pracować przez około 150 tysięcy – 200 tysięcy kilometrów.
Turbina po regeneracji i jej trwałość - Ile tys km wytrzymuje turbina
Turbosprężarka po profesjonalnej regeneracji ma identyczną trwałość, jak nowy podzespół. Jej krótsza żywotność najczęściej wynika z faktu, że pracuje ona na częściowo zużytym silniku. A to z kolei stwarza gorsze warunki pracy turbo, które zazwyczaj decydują o mniejszej trwałości urządzenia po regeneracji. Specjaliści, którzy zajmują się regeneracją turbo, twierdzą, że sam proces nie jest trudny, najważniejszy i najtrudniejszy jest natomiast proces technologiczny i precyzja regeneracji. Takie podejście do tematu oraz zachowanie wszelkich zasad sztuki pozwala osiągnąć najwyższą jakość generacji, a wtedy turbo musi pracować jak nowe.
Ile może wytrzymać regenerowana turbina (turbosprężarka)? - Ile wytrzymuje turbina 1.9 TDI
Regenerowana turbina (turbosprężarka) powinna dorównać żywotnością nowego podzespołu, o ile silnik w naszym samochodzie jest w należytej kondycji i wszystkie czynności związane z wymianą turbo zostały przeprowadzone prawidłowo oraz wiemy, w jaki sposób eksploatować auto z turbiną. Do podstawowych zasad długiego i bezawaryjnego użytkowania samochodu turbodoładowanego zalicza się między innymi: niewykręcanie silnika na wysokie obroty, kiedy jest on zimny. Podobnie jest z zatrzymywaniem pracy silnika, przed zgaszeniem zapłonu silnik powinien pracować minimum 90 sekund na biegu jałowym. Dla trwałości urządzenia turbo kluczowe znaczenie ma olej silnikowy, który zapewnia smarowanie elementów turbo.
Regeneracja turbosprężarek - Turbina do regeneracji objawy
Najbardziej charakterystycznym objawem awarii turbiny jest spadek mocy samochodu i jego głośna praca. Często z układu wydechowego wydobywają się gęste i ciemne kłęby dymu. Kierowca nie powinien także bagatelizować widocznego ubytku oleju silnikowego, który może wskazywać na jego wycieki. Zwiększone zużycie paliwa może sugerować, że z samochodem dzieje się coś podejrzanego. Oznaką uszkodzenia turbosprężarki jest także wyczuwalna woń palonego oleju.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Trudno jednoznacznie określić, ile może wytrzymać regenerowana turbosprężarka, ponieważ jest to uzależnione od wielu czynników, takich jak jakość usługi regeneracji, użyte materiały, styl jazdy i sposób użytkowania samochodu. Regenerowana turbosprężarka to turbosprężarka, która została poddana procesowi naprawy i przywrócona do stanu zbliżonego do nowej. W zależności od jakości usługi regeneracji i użytych materiałów regenerowana turbosprężarka może wytrzymać tak samo długo lub nawet dłużej niż nowa turbosprężarka, ale może też okazać się krótsza żywotność niż nowa turbosprężarka. Dlatego ważne jest, aby dokładnie sprawdzić, czy regenerowana turbosprężarka spełni Twoje oczekiwania i będzie odpowiednia dla Twojego samochodu. Warto też zasięgnąć opinii mechanika lub specjalisty, który będzie w stanie ocenić stan turbosprężarki i doradzić odpowiednie rozwiązanie.