Jak długo trwa naprawa turbo? - nie daj się oszukać
Naprawa turbo w dieslu trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. Dokładny czas usługi zależy od kilku czynników, takich jak:
1. Rodzaj uszkodzenia turbosprężarki (poważna awaria podzespołu może wydłużyć długość naprawy).
2. Dokładność i doświadczenie serwisu, który przeprowadza regeneracje turbiny – początkujące warsztaty mają mniejsze doświadczenie w naprawie, dlatego usługa może trwać nieco dłużej.
3. Dostępność elementów zamiennych i technologii naprawy.
W przypadku niewielkich uszkodzeń, takich jak zabrudzenia naprawa może trwać nawet kilka godzin. Natomiast, jeśli regeneracji wymaga turbina lub jej elementy, usługa może się wydłużyć. Jednak w większości przypadków długość naprawy turbiny trwa do 48 h. Jest to czas potrzebny na demontaż, diagnostykę, naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów oraz montaż turbosprężarki z powrotem w samochodzie. Aby dowiedzieć się ile dokładnie będzie trwała usługa w Twoim aucie, skontaktuj się z serwisem, ponieważ dopiero po diagnostyce mechanik będzie w stanie ocenić rodzaj uszkodzeń.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |


Jak zapobiec uszkodzeniu turbiny?
Aby zapobiec uszkodzeniu turbiny, należy przestrzegać następujących zasad:
1. Regularnie wymieniaj olej i filtry - olej jest niezbędny do smarowania i chłodzenia turbosprężarki. Regularna konserwacja pozwala utrzymać turbo w czystości.
2. Nie przegrzewaj silnika - przegrzanie jednostki napędowej może spowodować uszkodzenie łożysk turbiny. Unikaj długotrwałej jazdy z wysokimi obrotami silnika.
3. Unikaj gwałtownego przyspieszania i hamowania – nieprawidłowa eksploatacja może spowodować przeciążenie turbiny.
4. Regularnie serwisuj pojazd - jeśli zauważysz jakiekolwiek niepokojące objawy, takie jak spadek mocy silnika, dymienie lub hałas, skontaktuj się z serwisem w celu sprawdzenia stanu turbosprężarki. Specjalista sprawdza dokładnie wszystkie części i w przypadku awarii, może od razu podjąć odpowiednie kroki naprawcze.
Dlaczego najlepiej regenerować turbo w profesjonalnym serwisie?

Regeneracja turbosprężarki w profesjonalnym serwisie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ gwarantuje:
1. Wysoką jakość wykonania – profesjonalne warsztaty posiadają specjalistyczne narzędzia i urządzenia, a także wykwalifikowanych mechaników, którzy mają doświadczenie w regeneracji turbosprężarek. Odpowiednio naprawiany podzespół będzie działać tak samo, jak nowa turbina.
2. Oryginalne części zamienne – specjalistyczne serwisy korzystają z wysokich jakości zamienników, dzięki temu mamy pewność, że nasze turbo będzie płynnie pracować przez długi okres użytkowania.
3. Gwarancję - profesjonalne serwisy udzielają gwarancji na wykonaną usługę. Dzięki temu masz pewność, że w przypadku ponownej usterki turbosprężarki, serwis pomoże rozwiązać Ci ten problem.
Jeśli masz uszkodzoną turbosprężarkę, najlepiej oddaj ją do profesjonalnego serwisu. Specjaliści wykonują regenerację szybko i bezpiecznie.
Ile wytrzyma regenerowana turbina?
Regenerowana turbina wytrzymuje do około 200 tys. kilometrów. Żywotność turbo może się mocno wahać, ponieważ ma na to wpływ wiele czynników, takich jak: jakość wykonanej usługi, systematyczność serwisowania, regularność konserwacji, sposób użytkowania pojazdu czy jakość używanego paliwa. W idealnych warunkach i przy właściwej dbałości regenerowana turbina może osiągnąć podobną trwałość jak nowa turbina. Ogólnie rzecz biorąc, żywotność regenerowanej turbosprężarki może być różna i nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Jest to kwestia zależna od indywidualnych okoliczności.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek