Ile razy można regenerować turbinę? Dobre informacje!
Turbosprężarkę regeneracji możesz poddać kilkukrotnie, jednak nie zawsze jest to możliwe, zwłaszcza w przypadku poważnych i rozległych uszkodzeń mechanicznych. Aby jak najmniej martwić się o to, ile razy można regenerować turbinę, warto przestrzegać zaleceń producenta dotyczących użytkowania, regularnie jeździć na przeglądy, wymieniać filtry i olej. Wypracuj też nienaganną jazdę, tj. unikaj gwałtownego przyspieszania pojazdem, pozwalaj turbosprężarce odpowiednio się rozgrzać przed podróżą i schłodzić po niej.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |


Zanim wsiądziesz za kierownicę auta z zregenerowanym Turbo
Przed zamontowaniem regenerowanej turbosprężarki niezbędne jest skrupulatne sprawdzenie wszystkich powiązanych z nią systemów. Mechanik powinien skupić się zwłaszcza na elementach współpracujących z turbiną. Proces ten wymaga nie tylko oczyszczenia układu po awarii, lecz również dokładnej kontroli przewodów olejowych, systemu smarowania, a także układów dolotowego i wydechowego, zwracając szczególną uwagę na ich szczelność. Dodatkowo, konieczne jest wymienienie oleju silnikowego wraz z filtrem, a także dokładne sprawdzenie drożności układu odmy, który odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej. Wszystkie te kroki mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania turbosprężarki po jej regeneracji oraz przedłużenia jej żywotności.
Jak jeździć z turbiną po regeneracji

Dla kierowców, którzy zastanawiają się, jak prawidłowo korzystać z turbiny po regeneracji, zalecamy przestrzeganie ogólnych zasad eksploatacji tego systemu. Po zakończeniu jazdy ważne jest odpowiednie schłodzenie turbosprężarki, zwłaszcza po intensywnej jeździe. Dlatego zalecamy odczekanie 70-80 sekund przed wyłączeniem silnika, pozostawiając pojazd na biegu jałowym. Podczas rozruchu silnika również warto chwilę zaczekać, umożliwiając olejowi osiągnięcie odpowiedniej temperatury przed rozpoczęciem dynamicznej jazdy. To pozwala na równomierne rozprowadzenie oleju po całej turbosprężarce. Należy unikać agresywnej jazdy na wysokich obrotach, zwłaszcza na zimnym silniku, ponieważ system turbodoładowania słabo znosi ekstremalne warunki, szczególnie przy utrzymaniu wysokich obrotów.
Żywotność Turbo po naprawie
Turbosprężarka powinna wytrzymać około 240000 kilometrów. Wytrzymałość turbosprężarki po naprawie zależy głównie od działań podejmowanych zarówno przez kierowcę, jak i serwisantów. Choć zazwyczaj obie strony są świadome konieczności właściwej opieki nad turbosprężarką, czasami zaniedbania, których się dopuszczają, mogą przyczynić się do przyspieszenia procesu jej zużycia. Kierowca powinien być świadomy istotności reagowania na pierwsze sygnały możliwego uszkodzenia turbosprężarki, ponieważ musi on na nie szybko reagować. Oznaki te obejmują przede wszystkim wycieki oleju z turbiny, utratę mocy silnika, zmiany koloru spalin oraz niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Ignorowanie tych objawów może niestety prowadzić do poważniejszych problemów.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek