Ile czasu zajmuje regeneracja turbiny? – ekspert odpowiada!
Regeneracja turbiny trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. Dokładny czas usługi, zależy jest jednak od kilku czynników, takich jak:
1. Stopień uszkodzenia turbosprężarki - im większa awaria, tym więcej czasu zajmie naprawa podzespołu.
2. Typ turbiny - Single Turbo są prostsze w budowie i regeneracji niż Twin Turbo, dlatego naprawa może zająć mniej czasu.
3. Doświadczenie serwisu - warsztaty z doświadczeniem w regeneracji turbo są w stanie wykonać tę usługę w krótszym czasie niż serwisy początkujące.
W przypadku turbosprężarki, która nie jest mocno uszkodzona, a jedynie wymaga czyszczenia i wymiany uszczelek, czas regeneracji może wynosić nawet jeden dzień. Natomiast jeśli nasz podzespół jest silnie zniszczony, naprawa może się wydłużyć. Aby dowiedzieć się ile będzie trwać usługa w Twoim aucie, zalecamy skontaktować się z profesjonalnym serwisem zajmującym się silnikami Diesla. Dopiero po odpowiednio postawionej diagnozie jesteśmy w stanie dowiedzieć się, ile czasu będzie trwać regeneracja turbiny.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |


Od diagnozy do naprawy - proces regeneracji turbosprężarki w kilku etapach
Proces regeneracji turbosprężarki obejmuje następujące kroki:
1. Diagnoza - pierwszym etapem naprawy turbosprężarki jest diagnostyka, która ma na celu ustalenie przyczyny uszkodzenia.
2. Demontaż - po ustaleniu przyczyny usterki podzespołu należy go zdemontować. Demontaż turbiny jest procesem wymagającym specjalistycznych narzędzi i wiedzy. Dlatego warto zlecić go profesjonalnemu serwisowi.
3. Czyszczenie – oczyszczanie elementów turbo odbywa się za pomocą profesjonalnych środków chemicznych.
4. Naprawa lub wymiana zepsutych elementów – jeśli jakakolwiek część jest uszkodzona, należy ją naprawić lub wymienić.
5. Składanie – po naprawie wszystkie części są ponownie montowane w odwrotnej kolejności, w jakiej zostały zdemontowane. Po złożeniu należy upewnić się, że wszystkie elementy są dokładnie umieszczone.
6. Montaż i testowanie – po zregenerowaniu podzespół należy ponownie zamontować w aucie i przetestować, aby upewnić się, że działa prawidłowo.
Gwarancja jakości – dlaczego warto regenerować w profesjonalnym serwisie?

Warto zregenerować turbosprężarkę w profesjonalnym serwisie, ponieważ gwarantuje nam to najwyższą jakość usługi. Serwisy te posiadają specjalistyczne narzędzia i urządzenia, a także wykwalifikowanych mechaników, którzy mają doświadczenie w regeneracji turbosprężarek. Dzięki skorzystaniu z pomocy specjalistów mamy zapewnione:
- specjalistyczną diagnostykę turbosprężarki,
- 2-letnią gwarancję na wykonaną usługę,
- profesjonalne czyszczenie,
- wymianę zużytych elementów na oryginalne wysokiej jakości zamienniki.
Naprawa turbo w profesjonalnym serwisie to gwarancja jakości i bezpieczeństwa. W przypadku wystąpienia problemów z podzespołem warto skorzystać z usług sprawdzonego serwisu, aby mieć pewność, że turbosprężarka będzie działać sprawnie i niezawodnie.
Jak dbać o zregenerowane turbo?
Aby zregenerowana turbosprężarka działała prawidłowo przez długi czas, należy o nią odpowiednio dbać. Oto kilka wskazówek:
- regularnie wymieniaj olej i filtr - olej silnikowy jest niezbędny do smarowania i chłodzenia turbo,
- unikaj nagłych zmian obrotów silnika – nieprawidłowa eksportacja pojazdu może przeciążyć podzespół,
- używaj dobrej jakości oleju napędowego - tanie paliwo często zawiera zanieczyszczenia, które mogą doprowadzić do awarii,
- regularnie sprawdzaj stan układu dolotowego i wydechowego - układ dolotowy i wydechowy muszą być w dobrym stanie, aby zapewnić prawidłowy przepływ powietrza i spalin przez turbosprężarkę.
Stosując się do opisanych wskazówek, możesz zapewnić, że zregenerowane turbo będzie działać sprawnie i wytrzyma długi okres użytkowania.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek