Hałasująca turbina
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Głośna praca turbosprężarki jest najczęstszą oznaką awarii układu turbodoładowania. Dźwięki uszkodzonej turbiny, które opisują nasi Klienci, to najczęściej świst, wycie czy też odgłos przypominający ścieranie się ze sobą metalowych elementów. Czasami słyszalne jest pohukiwanie potocznie określane jako efekt sowy.
Objawy uszkodzonej turbiny 1.9 TDI to również wzmożone dymienie z układu wydechowego, znaczny ubytek oleju silnikowego, który spowodowany może być jego wyciekiem. Często również dochodzi do przechodzenia pojazdu w tryb pracy awaryjnej. Uszkodzona turbina - objawy w benzynie oraz dieslu to również odczuwalny spadek mocy pojazdu.
1. Jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna?
Działanie maszyny wirnikowej, jaką jest turbina, sprawdzisz przy pomocy urządzenia, jakim jest tester diagnostyczny – posiada go na wyposażeniu niemalże każdy warsztat samochodowy. Możesz również udać się po pomoc do serwisu specjalizującego się naprawach oraz regeneracji układów turbodoładowania, gdzie przeprowadzona zostanie dokładana diagnostyka turbo, jak i całego układu.
Jeżeli posiadasz wystarczającą wiedzę z dziedziny motoryzacji, diagnostykę możesz przeprowadzić samodzielnie. Twoje zadanie będzie polegało ma czynnościach takich, jak: nasłuchiwanie pracy turbosprężarki, sprawdzenie, czy na turbinie i w okolicach silnika nie występują ślady oleju, również warto zajrzeć pod pojazd i zweryfikować czy w miejscu, gdzie stoi auto, nie znajduje się plama oleju.
Jakie są przyczyny uszkodzenia turbiny w dieslu?
Popularnym czynnikiem wpływającym na szybsze zużywanie się turbosprężarki, jest niedostateczna wiedza właściciela pojazdu. Zaniedbanie w postaci braku systematycznej wymiany oleju silnikowego lub też jego deficyt w misce olejowej jest główną przyczyną awarii turbosprężarek. Deficyt oleju doprowadzić może do zatarcia turbiny, objawem tego jest jej głośna praca.
Kolejną przyczyną, która powoduje występowanie usterek w układzie turbodoładowania, jest nieodpowiednie obchodzenie się z pojazdem turbodoładowaym. Brak chłodzenia turbo po dynamicznej jeździe, czy też jazda na wysokich obrotach bez uprzedniego rozgrzania silnika znacznie szkodzą turbinie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Hałasująca turbosprężarka może być objawem kilku różnych problemów. Oto kilka przyczyn hałasu, które mogą wystąpić:
Uszkodzenie łożysk turbosprężarki: Łożyska turbosprężarki mogą się zużywać z czasem, co może prowadzić do hałasu podczas pracy turbosprężarki.
Zanieczyszczenie turbosprężarki: Zanieczyszczenie turbosprężarki może prowadzić do hałasu podczas pracy, ponieważ zanieczyszczenia mogą utrudniać ruch turbosprężarki.
Uszkodzenie wałka napędowego: Wałek napędowy turbosprężarki może się zużywać lub uszkodzić, co może prowadzić do hałasu podczas pracy.
Nieprawidłowa geometria turbosprężarki: Nieprawidłowa geometria turbosprężarki może prowadzić do hałasu podczas pracy, ponieważ może to utrudniać ruch turbosprężarki.
Uszkodzenie układu dolotowego powietrza: Uszkodzenie układu dolotowego powietrza może prowadzić do hałasu podczas pracy, ponieważ może to utrudniać dostarczanie powietrza do turbosprężarki.
W przypadku hałasującej turbosprężarki, należy skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem, który przeprowadzi diagnostykę i określi przyczynę hałasu oraz zaleci odpowiednie działanie naprawcze.