Gwizd przy dodawaniu gazu [DIESEL]
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Charakterystyczny świst, jak i gwizd przy dodawaniu gazu (diesel) jest oznaką awarii turbosprężarki. Innymi oznakami świadczącymi o uszkodzeniu turbo są:
- zużyty wirnik turbiny,
- zanieczyszczenie układu turbodoładowania,
- awaria intercoolera,
- nieszczelność elektrozaworu N75,
- awaria siłownika turbiny,
- dźwięk przypominający tarcie metalu o metal.
Zdarzenie, kiedy to turbina piszczy przy dodawaniu gazu, nie powinno zostać zignorowane, ponieważ jazda z uszkodzoną turbosprężarką spowodować może uszkodzenia silnika. Więc jeśli usłyszysz w Twoim BMW E60 gwizd przy dodawaniu gazu, jak najszybciej skontaktuj się z naszym serwisem w celu umówienia wizyty.
![Gwizd przy dodawaniu gazu [DIESLE] Gwizd przy dodawaniu gazu [BENZYNA]](https://www.regeneracja-turbosprezarek.pl/cache/images/files/zdjecia-turbo-nowe/oferty-turbo/1920_1080_auto/8Z9A7771.webp)
Gwizd przy dodawaniu gazu [BENZYNA]
Podobnie jak w przypadku silnika diesla, gwizd przy dodawaniu gazu może również wystąpić w silnikach benzynowych. Objawy takie jak, gwizd przy dodawaniu gazu (benzyna) są niemalże identyczne, jak te w silnikach wysokoprężnych. Jednak w przypadku silników benzynowych mamy możliwość zakupu dodatkowy akcesoriów takich jak:
- turbo timer, jego zadaniem jest spowodowanie opóźnienia wyłączenia się silnika,
- zawór blow-off, odpowiada za utrzymywanie stałego ciśnienia układu dolotowego.
Na żywotność turbosprężarki przede wszystkim wpływa eksploatacja użytkownika. Na nic się zdadzą wspominane akcesoria, jeżeli kierowca nie będzie wykonywał podstawowych czynności związanych z turbo takich jak: regularna diagnostyka stanu turbo, uzupełnianie oleju oraz chłodzenie turbiny po dłuższej jeździe z wysoką prędkością, a co najważniejsze - szybka reakcja na dźwięk, jakim jest świst przy dodawaniu gazu – diesel, jak i benzyna.
![Gwizd przy dodawaniu gazu [BENZYNA] Gwizd przy dodawaniu gazu [BENZYNA]](https://www.regeneracja-turbosprezarek.pl/cache/images/files/zdjecia-turbo-nowe/oferty-turbo/1920_1080_auto/8Z9A7931.webp)
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Gwizd podczas dodawania gazu może być spowodowany różnymi czynnikami, takimi jak: uszkodzenie lub zużycie tłumika, nieszczelność w układzie dolotowym, problem z układem wydechowym, uszkodzenie lub zużycie części układu zasilania paliwem. Aby dokładnie zdiagnozować przyczynę gwizdu, należy skontaktować się z mechanikiem samochodowym, który przeprowadzi odpowiednie testy i przegląd pojazdu.
Gwizd nie musi oznaczac regeneracji turbiny. Moze to byc uszkodzenie wezyka przez co turbina jest przeladowana. Remont silnika czesto zdaza sie w przypadku automatycznej skrzyni biegów poniewaz zostaje wyssany olej z silnika nalezy pamietac aby zdlawic silnik
Jeśli turbina piszczy przy dodawaniu gazu to lepiej od razu zadziałać... kolega przez zaniedbanie objawów awarii, uszkodził silnik i dużo go to kosztowalo...Ciesze sie, ze trafilem na ten artykuł!
Moje turbo wydawało podobne dźwięki, w porę natrafiłem na ten artykuł! Uratowaliście moją turbinę