Localizations image

Czy po wymianie turbiny trzeba wymienić olej?

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
naprawa turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Wymiana oleju po wymianie turbiny jest obowiązkowym wymogiem. Stary olej silnikowy powinno się wymienić na świeży, wysokiej klasy, według zaleceń producenta. Nieprawidłowy dobór środka smarującego może spowodować szybką awarię w urządzeniu turbo. Zalewanie turbo olejem samochodowym nastąpić powinno przez ponownym zamontowaniem podzespołu przez pracownika autoryzowanego serwisu. Po zainstalowaniu urządzenia, wlanie świeżego oleju silnikowego do otworu dolotowego powinno być wykonane, np. przy uruchomieniu rozrusznika silnika samochodu, który obraca wałem korbowym przez około 30 sekund.

Wymiana turbosprężarki – prawidłowa technologia naprawy - Odpalenie auta po wymianie turbiny

Wymiany turbosprężarki zaczyna się jeszcze przed demontażem podzespołu. W pierwszej kolejności powinno się dokładnie wypłukać układ smarowania i zmienić filtr wraz z olejem na świeży, następnie uruchomić silnik i odczekać kilkanaście minut. Następnie należy wylać ten olej, ponieważ służył on do płukania i dopiero po tym kroku można rozpoczynać naprawę. Przed zamontowaniem nowego urządzenia turo ważne jest zdiagnozowanie przyczyny zepsucia się poprzedniej. Przy wymianie turbo koniecznością jest sprawdzenie ciśnienia środka smarującego wraz z drożnością kanałów, w których płynie olej.

Zalecenia montażowe turbosprężarek i turbin - Procedura wymiany turbosprężarki

Zanim mechanik zamontuje nowy lub zregenerowany podzespół to powinien zdiagnozować awarię poprzedniego, a następnie ją usunąć. Większa część usterek turbosprężarek wynika z innej niesprawności w samochodzie. Montaż sprawnego turbo tak po prostu, w miejsce uszkodzonego na pewno poskutkuje awarią w krótkim czasie. Niestosowanie się do instrukcji montażu turbosprężarki spowoduje utratę gwarancji. Najczęstszymi przyczynami awarii turbo są: ciała obce, zabrudzony olej, przerwy w zasilaniu olejem, niewłaściwe ciśnienie oleju oraz przegrzanie.

Turbosprężarka - jak nie zepsuć nowej – porady - Co ile wymiana turbiny

Aby na starcie nie zepsuć nowo zamontowanego urządzenia turbo, warto pamiętać o kilku ważnych kwestiach w procesie montażu. Po pierwsze, powinno się zbadać przyczynę zepsucia poprzedniego podzespołu, aby ten sam problem nie zepsuł nowego urządzenia. Warto sprawdzić przewody doprowadzające i odprowadzające olej z turbiny, czy są one drożne i czy dostarczą do turbiny środek smarujący w określonej ilości i pod właściwym ciśnieniem. Pamiętamy o wymianie oleju silnikowego wraz z filtrem oraz filtr powietrza.



Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO