Czy można odłączyć turbinę?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Niestety, ale w ten sposób możesz jedynie zaszkodzić silnikowi jeszcze bardziej. Już sama awaria turbo jest obciążeniem dla silnika, jeżeli postanowisz odłączyć jeszcze turbo, doprowadzić możesz w ten sposób do poważnej awarii silnika. Jeśli doszło do awarii układu turbodoładowania i zastanawia się, czy odłączenie turbiny, a następnie kontynuowanie jazdy to dobre rozwiązanie to znacznie lepszym wyjściem z tej sytuacji od odłączania turbosprężarki, jest wezwanie lawety, która odstawi auto do najbliższego serwisu.
Studzenie silnika turbo - ile czasu czekać i kiedy gasić?
Studzenie silnika oraz turbo po dynamicznej i długiej podróży jest czynnością obowiązkową, jednak ile czasu na to poświęcić? Po wyczerpującej jeździe przed wyłączeniem silnika należy odczekać 1-2 minuty na tzw. luzie, w tym czasie wirnik turbiny zdąży wyhamować, natomiast olej będzie miał czas, aby spłynąć do miski jednocześnie, dzięki swoim właściwościom odprowadzi nadmiar ciepła z turbiny. Jeżeli pokonywany odcinek nie był zbyt duży wystarczy odczekać do koło 60 sekund.
Odłączone turbo, jak długo pojeżdżę - jazda z odłączoną turbina
Jeżeli mimo wszystko postanowiłeś odłączyć turbinę to przygotuj się na to, że Twoja podróż nie będzie trwała zbyt długo. Jak już zostało wspomniane odłączenie turbosprężarki będzie sporym obciążeniem dla silnika co oczywiście doprowadzi do jego awarii oraz związane jest z wysokimi kosztami naprawy. Turbo ma za zadanie tylko doładowywać silnik, ale również w przypadku diesli znacznie go odciąża.
Czy da się odłączyć turbinę w Astra 1.7 DTI Isuzu? - odłączenie turbosprężarki = niższe spalanie?
Odłączenie turbiny w celu poszukiwania oszczędności co do zmniejszenia spalania, w praktyce może zadziałać może ze zdwojoną, odwrotną siłą. Dlaczego? Turbo – to prawidłowo działające – nie tylko dostarcza dodatkowej mocy pojazdowi, ale również sprawia, że jego spalanie jest mniejsze. Odłączenie turbosprężarki niestety nie spowoduje, że Twoje spalanie będzie bardziej ekonomiczne, co więcej spowoduje poważne awarie.
Padła turbina, szary dym, przepaliło olej - jak zdiagnozować uszkodzoną turbinę?
Objawami uszkodzonej turbosprężarki najczęściej jest spadek mocy pojazdu, towarzyszą temu także gęste ciemne lub białe kłęby dymu wydobywające się z układu wydechowego. Gęsty biały czy też szary dym z wydechu wskazywać może na spalanie się oleju, który znajduje się w układzie wydechowy. Szary dym jest również charakterystyczny dla zjawiska jakim jest rozbiegany silnik.
Dokładne i rzetelne wyniki dotyczące diagnostyki turbosprężarki uzyskasz w serwisie specjalizującym się z regeneracji oraz naprawach turbosprężarek.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Tak, w pewnych przypadkach można odłączyć turbosprężarkę z silnika. Jest to jednak złożony proces, który wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Odłączenie turbosprężarki zmienia całkowicie charakterystykę silnika, zwiększa zużycie paliwa i zmniejsza moc. Istnieją różne powody dla których ktoś miałby ochotę odłączyć turbosprężarkę. Przykładowo gdy wystąpią problemy z turbo i trzeba je naprawić, albo jeśli ktoś chce zwiększyć żywotność silnika poprzez redukcję obciążenia. W przypadku decyzji o odłączenie turbosprężarki, należy przeprowadzić odpowiednią diagnozę i zasięgnąć opinii specjalisty, ponieważ odłączenie turbosprężarki może powodować problemy z emisją spalin i inne negatywne skutki dla silnika.