Localizations image

Czy da się założyć turbo w Polonezie?

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.40
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Nie bez powodu mówi się, że Polak potrafi i tak właśnie było w przypadku legendarnego FSO. Znany niemalże każdemu fanatykowi moto-przeróbek film „Zakładamy turbo do Poloneza - po taniości!” doskonale obrazuje, że również w FSO Polonez znajdować może się turbo. Oczywiście oprócz samego montażu turbo należy przeprowadzić także szereg innych czynności, ale skoro Rosjanie mają Wołgę z silnikiem 2JZ to dlaczego by Polska nie mogła mieć Poloneza z turbodoładowaniem?

czy w polonezie mozna założyć turbosprężarkę?

Jednak pomysł zbudowania Poloneza z turbo narodził się już 1986 roku, kiedy to nastąpiła zmiana regulaminu FISA i przeróbka Poloneza, który miałby startować w jednej z grup, stała się wymogiem.

1. Uturbianie silnika – czy to opłacalne?

Montaż turbosprężarki w silniku wolnossącym w ostatnim czasie zyskał na popularności. Jednak czy uturbianie silnika jest na tyle opłacalne, aby decydować się na taką czynność? Przede wszystkim przed decyzją o montażu turbosprężarki do silnika należy przeprowadzić jego dokładną diagnostykę, ponieważ uturbianie w pewnym stopniu będzie obciążeniem dla jednostki napędowej, następnie należy przygotować się na zakup, jak i wymianę określonych części pojazdu, niektóre z nich nie należą do najtańszych. Nie wolno zapominać o czasie, jaki zostanie poświęcony, a także o kosztach robocizny. Po podsumowaniu okazać się może, że taniej będzie zakupić pojazd z turbodoładowaniem.

Turbosprężarka – regeneracja Stalowa Wola

Regeneracja turbin Stalowa Wola w autoryzowanym serwisie Bosch przebiega w ciągu 2 dni roboczych. Turbosprężarka poddawana jest kompleksowemu procesowi naprawczo-regeneracyjnemu, oznacza to, że turbo oprócz standardowej diagnostyki poddawane jest dokładnemu czyszczeniu z nagromadzonego nagaru oraz innych zanieczyszczeń. Regeneracja polega również na wymianie uszkodzonych, wyeksploatowanych komponentów, którymi najczęściej są: wirnik turbiny, koło kompresji i łożysko kulkowe.

Stalowa Wola regeneracja turbo

Dopełnieniem procesu regeneracji jest regulacja sztangi turbiny, która poprzez swoje ruchy steruje kierownicami spalin zmiennej geometrii turbiny. Po stronie właściciela pojazdu pozostaje docieranie turbiny. Sposób jej przeprowadzenia wpływa na żywotność oraz dalszą pracę turbosprężarkę.

Komentarze

walaszek 2024-02-24 15:09:21

Super

sigma 2024-02-07 14:56:53

da sie nawet trzeba

cieslak 2024-02-07 14:55:36

da sie 1 2 3

Wojtas 2024-02-05 13:24:30

Polonez lepszy niż jakaś sra3 (A3)

Grzegorz 2024-01-10 01:18:07

ja wolę pontiaca Trans-ama KITT-a on ma Turbo wbudowane. a Polonez to klasyk

Spejson 2023-11-17 16:30:18

poldek tak zapie*, że na drzewie wylądowalismy i ziomek w szpitalu... nie polecam

spejson 2023-11-17 16:30:02

walo mówi że sie da

walo 2023-11-13 10:33:34

da sie i sie nie rozpierdolisz jak sugeruja poprzednicy

Wojtas 2023-11-06 10:06:57

Da się

diana 2023-11-06 10:06:29

tak da się

polonez king 2023-10-07 21:23:39

turbo w polonezie ????

Walu 2023-09-16 20:43:05

Niech admin usunie wątek to się poważne forum

Kurciak 2023-09-07 21:51:23

śmieszne, turbo w polonezie, kto by pomyślał

Mohammed 2023-08-30 17:45:14

haha.

#Turbo Mechanik 2023-08-01 13:32:37

Da się ale co z tego jak zawieszenie układ kierowniczy i wszystko inne jest z poloneza przy pierwszym zakręcie wylądujesz na drzewie polonez to szmelc

Szymon 2023-01-12 14:48:24

Tak, turbo można założyć w samochodzie Polonez. Trzeba jednak pamiętać, że nie jest to prosta usługa i wymaga specjalistycznej wiedzy oraz odpowiedniego sprzętu. W zależności od modelu silnika, mogą być potrzebne dodatkowe modyfikacje, takie jak zmiana układu dolotowego czy wymiana układu zasilania paliwem. Nie jest to zwykle zalecane dla amatorów, lepiej zlecić to specjalistycznemu warsztatowi.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO