Czujnik doładowania - objawy
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Posiadasz wadliwy czujnik ciśnienia doładowania? Objawy o tym mówiące to przede wszystkim wątpliwa praca silnika. Jeżeli taki stan jednostki napędowej wystąpi w naszym przypadku, to możemy szukać problemu w czujniku. Co może być spowodowane jego nieprawidłowym funkcjonowaniem? Jak każde urządzenie, czujnik ciśnienia doładowanie nie lubi wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Zanieczyszczony, z widoczną skazą czujnik ciśnienia doładowania? Czyszczenie będzie obowiązkowe, jeżeli choć niewielka ilość sadzy pokrywa czujnik. Wiedząc już, czym jest czujnik ciśnienia doładowania, za co odpowiada, na co jest mocno wrażliwy, jak samodzielnie sprawdzić czujnik doładowania TDI?
MAP sensor – objawy wady urządzenia
MAP sensor tak, jak każdy czujnik ciśnienia jest bardzo podatny na zanieczyszczenia. Jeżeli szczelność układu dolotowego została zachowana wraz z prawidłową wymianą filtra, to stan faktyczny czujnika ciśnienia bezwzględnego, nie powinien budzić żadnych zastrzeżeń. Nie jesteś pewien, czy posiadasz uszkodzony MAP sensor? Objawy (Fiat-jako stary typ auta) będą takie same jak w przypadku pozostałych marek aut osobowych. Jeżeli w naszym pojeździe zaobserwujemy gwałtowny spadek mocy silnika, czy też szarpanie to możemy zacząć podejrzewać problem z funkcjonowaniem czujnika MAP sensor. Wadliwość tego urządzenia głównie występuje w samochodach starszego typu, w których kolektory dolotowe są pod wątpliwym stanem funkcjonalności. Patrząc pod kątem kosztu zakupu czujnika ciśnienia bezwzględnego oraz łatwości jego montażu, warto postawić na jego wymianę. Kontrola działania MAP sensor powinna być cykliczna, jeżeli nie chcemy przegapić wady czujnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czujnik doładowania (MAP) jest odpowiedzialny za mierzenie ciśnienia doładowania w układzie dolotowym silnika. Jeśli czujnik jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, mogą pojawić się następujące objawy: słaba moc silnika lub brak mocy, skoki obrotów silnika podczas przyspieszania, problemy z odpalaniem silnika, wysokie spalanie paliwa, czy też błąd czujnika doładowania w komputerze pokładowym Jeśli wystąpił jeden lub więcej z tych objawów, należy skontaktować się z mechanikiem, aby sprawdzić czujnik doładowania i ewentualnie go wymienić.