Czarny dym po wymianie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Kłęby dymu wydobywające się z wydechu wskazywać mogą na awarię turbosprężarki, jednakże pojawienie się czarnego dymu po wymianie turbiny może być oznaką niestarannie przeprowadzonej regeneracji. Brak skrupulatność podczas oczyszczania zmiennej geometrii turbiny lub też niedokładnie wyczyszczona muszla turbiny – to wszystko ma wpływ na jej późniejszą pracę.
Inną przyczyną wydobywania się kłębów dymu może być niepoprawne zamontowanie turbosprężarki - skręcone lub zbytnio naprężone przewody czy też źle podłączone w układzie turbodoładowania. Nieodpowiednio dobrana turbosprężarka do silnika również powodować będzie liczne problemy.
1. Wiesz, po czym poznać, że turbina jest do wymiany?
O tym, że turbosprężarka kończy swój żywot, sygnalizuje między innymi jej głośniejsza praca. Również pogorszona praca jednostki napędowej wskazywać będzie na potrzebę szybkiej regeneracji turbosprężarki – szarpanie, większe zużycie paliwa.
Awarię turbosprężarki rozpoznać również można po znacznym ubytku oleju, który wskazywać może na jego wyciek. Warto w takiej sytuacji przeprowadzić weryfikacje; obecność oleju na przewodach smarnych, obudowie turbo czy na silniku, a także w miejscu postoju pojazdu nie powinna mieć miejsca.
Tak, więc jeżeli zastanawiasz się, kiedy turbo do regeneracji powinna zostać zlecona, to powyższe oznaki jak najbardziej kwalifikują ją do tego.
Olej w wydechu po wymianie turbiny – co jest przyczyną?
Zalewanie turbiny większą ilością oleju, niż zaleca producent, także może powodować, że będzie się on przedostawał poza układ turbodoładowania. Kolejnym czynnikiem będzie występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w obudowie turbo, które spowodowane może być zatkaną odmą.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czarny dym po wymianie turbiny może być spowodowany kilkoma różnymi czynnikami. Może to oznaczać, że turbina nie jest odpowiednio dostrojona do silnika lub że występują jakieś problemy z układem paliwowym. Inne możliwe przyczyny to:
- Nieprawidłowa regulacja lub brak regulacji ciśnienia paliwowego
- Uszkodzenie wtryskiwaczy paliwowych
- Nieprawidłowo działający układ recyrkulacji spalin (EGR)
- Zabrudzony filtr powietrza
- Niewłaściwe działanie układu zapłonowego
- Niewłaściwy skład mieszanki paliwowej
Jeśli pojawia się czarny dym po wymianie turbiny, należy skontaktować się z mechanikiem, który będzie mógł przeprowadzić diagnostykę i znaleźć przyczynę problemu. Wymiana turbiny jest złożonym zabiegiem i powinna być wykonywana przez wykwalifikowanego specjalistę.