Co ile regenerować turbinę?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Turbiny warto regenerować zawsze ilekroć ulegają one uszkodzeniu, o ile regeneracja jest możliwa. Turbosprężarka użytkowana w odpowiedni sposób oraz działająca w normalnych warunkach powinna bez problemu pokonać nie mniej niż 150 tysięcy kilometrów. Wiadomo jest możliwe przejechanie nawet 500 tysięcy bez żadnego uszkodzenia turbosprężarki, o ile będzie ona podlegać odpowiednim działaniom zapobiegającym jej uszkodzeniu. O tym, jak szybko urządzenie turbo ulegnie awarii, będzie decydować stosunek właściciela do samochodu. W większości przypadków awarie turbiny są efektem niepożądanych działań kierowców. Pomimo mocnego korpusu turbosprężarka jest wrażliwa na czynności, które mogą doprowadzić do szybszego końca jej żywotności.
Turbina po regeneracji i jej trwałość - mity i fakty - Turbina do regeneracji
Odpowiedni styl jazdy oraz właściwa eksploatacja auta ma wpływ na żywotność turbosprężarki – fakt. Brak wymiany filtrów, nieprzestrzeganie interwałów olejowych, nieschładzanie turbiny po dynamicznej jeździe oraz poruszanie się pojazdem wyłącznie w warunkach miejskich – są czynnościami, które powodują szybsze zużywanie się urządzenia turbo. To, że samochody z turbodoładowaniem palą więcej, jest mitem. Turbina wpływa na polepszenie mocy pojazdu, ale także obniża jego spalanie. Mitem jest to, że lepiej kupić nowe urządzenie turbo niż regenerować uszkodzoną. Regeneracja turbosprężarki może przywrócić jej sprawność oraz parametry porównywalne z parametrami fabrycznie nowej turbiny, jeżeli została przeprowadzona z zachowaniem określonych standardów.
1. Regeneracja turbosprężarek - Ile wytrzymuje turbina w dieslu
Większość awarii występujących awarii turbosprężarek można zneutralizować, poddając je procesowi regeneracji. W praktyce widać, że zregenerowane turbosprężarki mogą pracować bez problemów nawet przez kolejne setki tysięcy kilometrów. Właśnie z tego powodu regeneracja urządzenia turbo jest warta rozważenia. Najczęstszą awarią turbiny jest rozszczelnienie wirnika, ale mogą się także zużyć łożyska lub zniszczyć wirniki. Regenerację turbosprężarki warto powierzyć profesjonalistom, a cała naprawa turbiny powinna się rozpocząć w pierwszej kolejności od analizy kondycji technicznej, w jakiej się aktualnie znajduje.
2. Turbosprężarki - kiedy warto je regenerować? - Ile wytrzymuje turbina
Trudno jest określić dokładną ilość przejechanych kilometrów, po której powinno się poddać turbinę regeneracji. Jest to uzależnione od tego, w jaki sposób kierowca dba o turbosprężarkę. Brak systematycznej wymiany oleju silnikowego, brak regularnych przeglądów układu turbodoładowania, a także brak regularnej kontroli poziomu oleju – to nieliczne zaniedbania ze strony właściciela pojazdu, które wpływają negatywnie na turbinę. Producenci turbosprężarek zaprojektowali ją w taki sposób, aby jej żywotność dorównała żywotności silnikowi pojazdu. Niestety rzeczywistość pokazała, że tak nie jest.
3. Jak dbać o auto z układem turbo i turbosprężarką? - Turbina po regeneracji jak jeździć
Aby zapobiegać uszkodzeniu turbosprężarki, użytkownik powinien:
- wymieniać regularnie zgodnie z zaleceniami olej w silniku,
- używać tylko sprawdzonego i dobrego środka smarującego,
- razem z olejem wymieniać jego filtr, a także filtr powietrza,
- tankować dobrej jakości, sprawdzone paliwo,
- systematycznie sprawdzać ciśnienie w układzie smarowania oraz szczelność układu kolektora ssącego powietrze.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki jest konieczna, gdy ulegnie ona zużyciu lub uszkodzeniu. Częstotliwość regeneracji zależy od wielu czynników, takich jak jakość paliwa, styl jazdy, warunki drogowe, a także regularność i jakość konserwacji. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie "co ile regenerować turbinę" jednak zazwyczaj zaleca się, by po przejechaniu około 100 000 do 150 000 km, czy też po kilku latach użytkowania, skonsultować się z mechanikiem, który oceni stan turbosprężarki i doradzi w kwestii konieczności regeneracji. Jednak, jeśli zauważysz, że auto przestało przyspieszać tak jak kiedyś, albo zaczęło dymić, wydobywać dziwne dźwięki, itp, należy jak najszybciej skontaktować się z warsztatem samochodowym, aby sprawdzić stan turbosprężarki i rozważyć potrzebę jej regeneracji.