Co daje turbo hybrydowe?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Turbo hybrydowe łączy szybką odpowiedź na naciśnięcie pedału gazu z dużym przepływem powietrza przy wysokich obrotach i zapotrzebowaniu na moc. Podnosząc moc jednostki napędowej, musimy zwiększyć ilość paliwa oraz powietrza dostarczanego do silnika. Turbina hybrydowa jest to typowa turbosprężarka, którą zmodyfikowano w celu uzyskania parametrów nieosiągalnych przez standardową – fabryczną turbinę. Hybrydowa turbina w porównaniu z seryjnym podzespołem ma większe oraz wykonane z trwalszych elementów koło kompresji, co z kolei wpływa na większą wydajność turbosprężarki, czy jeszcze szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu. Montaż takiego turbo jest zazwyczaj przeprowadzany w pojazdach stosowanych w motosportach.
Turbina hybrydowa - Turbo HYBRYDOWE 1.9 TDI
Turbina hybrydowa jest to zmodyfikowana turbosprężarka pod kątem uzyskania określonych właściwości. Zazwyczaj modyfikacji dokonują osoby, które podnoszą moc silników. Warto wiedzieć, że jeżeli podnosimy moc silnika, musimy także zwiększyć ilość paliwa oraz powietrza dostarczanego do silnika. Zwiększenie ilości powietrza możemy dokonać co najmniej na dwa sposoby: wymianę turbiny na większą lub modyfikacja standardowego podzespołu. Turbosprężarka z reguły zbudowana jest z połączenia części dwóch turbin i różnych rozmiarach. Strona kompresji, inaczej nazywana „zimną”, pochodzi z większego podzespołu, z kolei strona „gorąca” pozostaje oryginalna lub też zmodyfikowana, jednakże w takim stopniu, że jej obudowa pasuje na kolektor.
Co to jest hybrydowa turbosprężarka? - Turbo hybrydowe a zwykle
Jak już wyżej zostało wspomniane, turbina hybrydowa swoje zastosowanie znajduje w samochodach wykorzystywanych w motosportach, gdzie wymagana jest szybsza reakcja na pedał gazu, wydajność turbiny, a co najważniejsze jej wytrzymałość. Różnicą między standardową turbiną a hybrydową jest przede wszystkim rozmiar. Turbo hybrydowe jest znacznie większe, ponieważ ma większe koło kompresji, czyli stronę zimna. Po drugie hybrydowa turbina musi być znacznie bardziej wytrzymała, dlatego też jej muszla, jak i komponenty są dodatkowo wzmacniane – najczęściej stosuje się wzmocnienie stalowe, a w przypadku koła kompresji poddawane są one procesowi anodowania, dzięki któremu trwałość wspomnianej części jest porównywalna do wartości stali hartowanej.
Na czym polega hybrydowe turbo - Turbo hybryda czy warto
Hybrydowe turbo jest dość popularnym rozwiązaniem wśród użytkowników, którzy chcą podnieść moc silnika. Polega to na zbudowaniu turbosprężarki niestandardowej z wykorzystaniem elementów różnych podzespołów. Założeniem jest maksymalne zbliżenie do turbiny oryginalnej pod względem możliwości jej montażu na silniku bez konieczności stosowania wielu przeróbek mechanicznych. Zmodyfikowana turbosprężarka ma kilka zalet w stosunku do wymiany na większy podzespół. Największą zaletą jest brak konieczności przerabiania układu wydechowego, ponieważ hybrydowe turbo idealnie wpasowuje się w miejsce starej turbiny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbo hybrydowe to system wspomagania silnika, który łączy zalety turbosprężarki z elektrycznym silnikiem. W przeciwieństwie do tradycyjnej turbosprężarki, która jest napędzana ciśnieniem spalin, turbo hybrydowe jest napędzane zarówno spalinami, jak i silnikiem elektrycznym.
Głównym celem stosowania turbo hybrydowego jest poprawa osiągów i elastyczności silnika oraz zmniejszenie emisji spalin. System ten pozwala na szybsze i bardziej efektywne doładowanie silnika, co zwiększa moc i moment obrotowy. Dzięki temu samochód z silnikiem z turbo hybrydowym może być bardziej dynamiczny i elastyczny, a także może spalać mniej paliwa.
Turbo hybrydowe staje się coraz bardziej popularne w samochodach osobowych, a także w pojazdach użytkowych i ciężarówkach. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na uzyskanie lepszych osiągów i niższych emisji spalin bez konieczności zwiększania pojemności silnika.