Ciśnienie doładowania na biegu jałowym
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Ciśnienie doładowania na biegu jałowym jest ustawione na pozycji maksymalnej. Obecny w turbinie zawór sterujący przekształca położenie łopatek kierownicy w taki sposób, aby nastąpiło uzyskanie wymaganych wartości ciśnienia doładowania. Za sterowanie odpowiada sterownik silnika, który za pomocą zmian parametrów sygnału impulsu dokonuje wysterowania. Ułożenie łopatek kierownicy maszyny wirnikowej na tak zwanym luzie oznacza otrzymanie szerokiego impulsu otrzymanego przez sterownik. W przypadku podniesienia się obrotów jednostki napędowej zakres szerokości impulsu ulega pomniejszeniu. Zawór sterujący jest ustawiony w pozycji otwartej w trakcie działania jednostki napędowej na biegu jałowym, w trakcie jazdy ze stałą prędkością, oraz przy zamkniętej przepustnicy. Wyjątkiem jest moment przyspieszenia samochodu osobowego, kiedy następuje zamknięcie i musi wytrzymać ciśnienie doładowania w wartości maksymalnej. Ciśnienie doładowania turbiny, ciśnienie doładowania w Dieslu jest powietrzem, które zostaje transportowane do silnika samochodowego za pomocą wmontowanej maszyny wirnikowej lub mechanicznego kompresora. Na pytanie, jakie ciśnienie wytwarza turbosprężarka możemy odpowiedzieć w sposób jasny. Takie, jakie w obecnym czasie działania silnika jest konieczne do uzyskania odpowiedniego rezultatu. W jaki sposób możemy dokonać pomiaru ciśnienia doładowania jednostki napędowej? W tej kwestii możemy polegać na urządzeniu, którym jest czujnik ciśnienia, jeżeli działa on w sposób prawidłowy.
Czujnik ciśnienia doładowania – spadek mocy silnika
Masz wątpliwość, czy w sposób właściwy działa czujnik ciśnienia doładowania? Objawy nie są Ci znane? Dowodem na prawdopodobnie nieprawidłową pracę czujnika jest silnik samochodowy i jego praca. Jeżeli odczuwamy wyraźny spadek mocy, to czujnik mógł ulec usterce. Zanieczyszczenia, zabrudzenia stanowczą nie służą temu urządzeniu, dlatego warto poddać go czyszczeniu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ciśnienie doładowania na biegu jałowym jest to ciśnienie powietrza, które jest dostarczane do silnika przez turbosprężarkę w momencie, gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. Ciśnienie doładowania na biegu jałowym jest ważne dla prawidłowej pracy silnika, ponieważ odpowiada za ilość powietrza dostarczanego do silnika, co wpływa na jego moc i sprawność. Ciśnienie doładowania na biegu jałowym jest mierzone w kilopaskalach (kPa) lub w psi (pounds per square inch). Norma ciśnienia doładowania na biegu jałowym zależy od modelu samochodu, więc należy sprawdzić instrukcję obsługi lub skontaktować się z producentem w celu uzyskania dokładniejszych informacji.