Chrobotanie turbiny [MAMY ROZWIĄZANIE]
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dźwięk przypominający chrobotanie w okolicach turbiny wskazywać może na zacinającą się zmienną geometrię turbiny. Spowodowane może być to nagromadzeniem się nagaru na łopatkach oraz rdzą. Rozwiązaniem tego problemu jest rozruszanie łopatek polegające na wyczyszczeniu technologi VNT. Od razu dodamy, że zarówno czyszczenie turbiny bez wyciągania, jak i czyszczenie geometrii turbiny bez demontażu nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
Zacinająca się zmienna geometria kierownic turbo kwalifikuje się jako jedna z poważniejszych awarii układu turbodoładowania, dlatego, jeżeli zastanawiasz się, jak długo można jeździć z uszkodzoną turbiną, to odpowiedź z pewnością Cię zaskoczy, ponieważ nie można. Kursowanie z niesprawnym układem turbodoładowania spowodować może liczne usterki pojazdu, w tym jego silnika.
1. Skąd rdza i nagar na turbinie?
Rdza na łopatkach zmiennej geometrii turbiny powstaje w sytuacji, kiedy turbo nie ma zapewnionego prawidłowego smarowania. Przypominamy, że olej silnikowy nie tylko chłodzi układ turbodoładowania i smaruje elementy będące w ciągłym ruchu, ale posiada również właściwości antykorozyjne.
Z kolei nagar to nic innego, jak skoksowany olej oraz cząstki paliwa, które w połączeniu
Gwiżdżąca turbina po regeneracji – co jest przyczyną?
Jeżeli po regeneracji Twoja turbosprężarka w dalszym ciągu głośno pracuje, oznacza to, że proces naprawczy nie został przeprowadzony prawidłowo; prawdopodobnie turbosprężarka nie została poprawnie podłączona, przewody zostały skręcone lub zagięte, nie przeprowadzono kalibracji turbosprężarki. Powodem okazać może się także nieprawidłowo dobrane turbo pod silnik Twojego pojazdu. Bez względu na przyczynę należy oddać turbo do korekty.
Wybierając serwis, do którego oddasz swoją turbinę, nie kieruj się wyłącznie ceną wykonywanej usługi. Tanio nie zawsze oznacza dobrze przeprowadzoną usługę. Najlepiej wybrać serwis, który oprócz wykwalifikowanego personelu posiada również doświadczenie. Unikniesz wtedy nieprzyjemnych niespodzianek w postaci gwiżdżącej turbiny po regeneracji.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Chrobotanie turbosprężarki może być spowodowane kilkoma różnymi czynnikami, takimi jak: zużyty lub uszkodzony łożysko wirujące, zablokowane lub zanieczyszczone kanały oleju, uszkodzenie samej turbosprężarki, niedostateczne ciśnienie oleju. Aby rozwiązać problem chrobotania turbosprężarki, należy skonsultować się z mechanikiem samochodowym, który przeprowadzi diagnozę i zaleci odpowiednie działanie. Może to obejmować wymianę uszkodzonych części, czyszczenie lub regulację kanałów oleju lub wymianę oleju.