Localizations image

Chrobotanie turbiny [MAMY ROZWIĄZANIE]

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
serwis naprawy  turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dźwięk przypominający chrobotanie w okolicach turbiny wskazywać może na zacinającą się zmienną geometrię turbiny. Spowodowane może być to nagromadzeniem się nagaru na łopatkach oraz rdzą. Rozwiązaniem tego problemu jest rozruszanie łopatek polegające na wyczyszczeniu technologi VNT. Od razu dodamy, że zarówno czyszczenie turbiny bez wyciągania, jak i czyszczenie geometrii turbiny bez demontażu nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

Zacinająca się zmienna geometria kierownic turbo kwalifikuje się jako jedna z poważniejszych awarii układu turbodoładowania, dlatego, jeżeli zastanawiasz się, jak długo można jeździć z uszkodzoną turbiną, to odpowiedź z pewnością Cię zaskoczy, ponieważ nie można. Kursowanie z niesprawnym układem turbodoładowania spowodować może liczne usterki pojazdu, w tym jego silnika.

1. Skąd rdza i nagar na turbinie?

Rdza na łopatkach zmiennej geometrii turbiny powstaje w sytuacji, kiedy turbo nie ma zapewnionego prawidłowego smarowania. Przypominamy, że olej silnikowy nie tylko chłodzi układ turbodoładowania i smaruje elementy będące w ciągłym ruchu, ale posiada również właściwości antykorozyjne.

Z kolei nagar to nic innego, jak skoksowany olej oraz cząstki paliwa, które w połączeniu

Gwiżdżąca turbina po regeneracji – co jest przyczyną?

Jeżeli po regeneracji Twoja turbosprężarka w dalszym ciągu głośno pracuje, oznacza to, że proces naprawczy nie został przeprowadzony prawidłowo; prawdopodobnie turbosprężarka nie została poprawnie podłączona, przewody zostały skręcone lub zagięte, nie przeprowadzono kalibracji turbosprężarki. Powodem okazać może się także nieprawidłowo dobrane turbo pod silnik Twojego pojazdu. Bez względu na przyczynę należy oddać turbo do korekty.

Wybierając serwis, do którego oddasz swoją turbinę, nie kieruj się wyłącznie ceną wykonywanej usługi. Tanio nie zawsze oznacza dobrze przeprowadzoną usługę. Najlepiej wybrać serwis, który oprócz wykwalifikowanego personelu posiada również doświadczenie. Unikniesz wtedy nieprzyjemnych niespodzianek w postaci gwiżdżącej turbiny po regeneracji.

Komentarze

Bogdan 2023-01-12 15:30:58

Chrobotanie turbosprężarki może być spowodowane kilkoma różnymi czynnikami, takimi jak: zużyty lub uszkodzony łożysko wirujące, zablokowane lub zanieczyszczone kanały oleju, uszkodzenie samej turbosprężarki, niedostateczne ciśnienie oleju. Aby rozwiązać problem chrobotania turbosprężarki, należy skonsultować się z mechanikiem samochodowym, który przeprowadzi diagnozę i zaleci odpowiednie działanie. Może to obejmować wymianę uszkodzonych części, czyszczenie lub regulację kanałów oleju lub wymianę oleju.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO