Localizations image

CHRA turbiny

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka Regeneracja

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

1. Koras turbosprężarki

Turbosprężarki, które trafiają do regeneracji do naszego serwisu, zazwyczaj mają uszkodzony zespół środkowy określany jako CHRA turbiny. Klienci często nie wiedzą, czym jest owe CHRA, inaczej mówiąc koras. To, ile wytrzymuje turbina, jest uzależnione od wielu czynników, w tym właśnie od kondycji jej środka. CHRA (z angielskiego: Center HUB Rotating Assembly) określa się jako serce każdej turbosprężarki samochodowej. W gruncie rzeczy jest to jej rdzeń. Dowiedz się, jak powinna przebiegać prawidłowo przeprowadzona wymiana środka turbiny oraz ile kosztuje koras turbiny. Jeśli zastanawiasz się, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w Dieslu oraz czy możliwa jest samodzielna regeneracja turbiny, dobrze trafiłeś!

CHRA turbiny

2. Koras turbiny – opinie

Liczni mechanicy samochodowi polecają części do turbosprężarek Melett. W zupełności zgadzamy się z tego typu rekomendacjami, ponieważ ten angielski producent dostarcza części zamiennych do turbo w najwyższej jakości. Jeśli chodzi o wybór najlepszych środków do turbosprężarek, nasz wybór w zdecydowanej większości przypadków pada na CHRA Melett. Czym tak właściwie jest koras? Jest to element zainstalowany w obudowach turbiny oraz sprężarki. CHRA to nic innego jak wirnik, część układu łożyskowego. Ile może funkcjonować w układzie koras turbiny? Opinie na ten turbo temat są z reguły jednoznaczne. CHRA to element zaprojektowany i wyprodukowany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Precyzja wykonania rdzenia turbosprężarki wynika z warunków pracy zespołu obrotowego we wnętrzu turbo. Koras musi być odpowiednio wyważony – bez tego turbosprężarka nie może działać prawidłowo. Mało tego, niewyważony koras stanowi źródło głośnej pracy turbiny, a także odczuwalnych dla użytkowników pojazdu wibracji. Pragniemy podkreślić, że brak wyważenia turbo na dłuższą metę może prowadzić do awarii układu łożyskowego. Środkowy zespół obrotowy reguluje pracę turbiny, która może osiągnąć wysokie wartości parametrów w postaci temperatury około 900 stopni Celsjusza i prędkości obrotowych nawet do 250 000 obrotów na minutę. Mamy nadzieję, że wskazanie na te imponujące zakresy pracy turbosprężarki wpłyną na wyobraźnię użytkowników samochodów z turbodoładowanymi silnikami. Gdy zaniedbamy chłodzenie turbiny po zatrzymaniu samochodu, smarowanie turbosprężarki zostaje nagle odcięte od tej rozgrzanej i rozpędzonej maszyny. Wiele informacji oraz praktycznych wskazówek na temat tego, jak dbać o turbinę w Dieslu i jak eksploatować auto z turbiną, zawarliśmy w innych artykułach zamieszczonych na stronie internetowej naszego serwisu.

Koras turbiny

Wymiana rdzenia turbiny – forum, własny garaż czy profesjonalny serwis?

Czy samodzielna regeneracja turbiny jest możliwa? Wydawać by się mogło, że skoro znamy przyczyny uszkodzenia turbiny w Dieslu i wiemy, jak przedstawia się w praktyce budowa turbosprężarki, regeneracja turbo na własną rękę będzie prostym zadaniem. Niestety, wiedza na temat tego, jak rozebrać turbo i jak sprawdzić turbo, jest tutaj niewystarczająca. Działania naprawcze w obrębie turbosprężarki samochodowej powinny być realizowane z dbałością o wszystkie szczegóły. Regeneracja turbosprężarki wymaga precyzji, użycia wysokiej jakości części, a także zastosowania specjalistycznych urządzeń, którymi dysponują nieliczne serwisy. To, ile trwa regeneracja turbiny, zależy między innymi od stopnia jej uszkodzeń. Teoretyczna wiedza na temat tego, jak zregenerować turbinę, zostaje zweryfikowana w momencie, gdy koras turbosprężarki musi być wyważony, a cała turbosprężarka zmontowana i sprawdzona. Samodzielna wymiana CHRA jest możliwa, ale nie zalecamy jej przeprowadzać bez wiedzy na temat tego, jak ten element powinien pracować w turbo. W wielu turbosprężarkach znajduje się koras Melett – opinie na temat tego producenta części do turbosprężarek samochodowych są naprawdę imponujące. Wracając do tematu awarii, regeneracji i napraw turbosprężarek, podkreślamy, że jazda z uszkodzoną turbiną jest dużym ryzykiem, dlatego warto jak najszybciej sprawdzić turbosprężarkę, która wykazuje objawy awarii. Być może do wymiany jest właśnie koras turbiny – cena CHRA różni się w zależności od modelu turbosprężarki, do której pasuje dany rdzeń.

Wymiana rdzenia turbiny

Komentarze

Darek 2023-01-23 14:50:22

CHRA (Core Housing and Rotating Assembly) to niezwykle ważna część turbosprężarki, która odpowiada za generowanie ciśnienia doładowania silnika. Składa się ona z kilku podzespołów, takich jak wał korbowy, łożyska, kompresor oraz wirniki turbiny. Dzięki CHRA, ciśnienie powietrza dostarczane do silnika jest zwiększane, co przekłada się na zwiększenie mocy i wydajności silnika. CHRA jest odpowiedzialna za przetwarzanie energii z ciepła wytwarzanego przez spaliny na energię mechaniczną, która jest niezbędna do ruchu wału silnika. CHRA jest skonstruowana tak aby była odporna na wysokie temperatury i ciśnienie, i musi być utrzymywana w dobrym stanie by uniknąć awarii w silniku.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO