CHRA turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
1. Koras turbosprężarki
Turbosprężarki, które trafiają do regeneracji do naszego serwisu, zazwyczaj mają uszkodzony zespół środkowy określany jako CHRA turbiny. Klienci często nie wiedzą, czym jest owe CHRA, inaczej mówiąc koras. To, ile wytrzymuje turbina, jest uzależnione od wielu czynników, w tym właśnie od kondycji jej środka. CHRA (z angielskiego: Center HUB Rotating Assembly) określa się jako serce każdej turbosprężarki samochodowej. W gruncie rzeczy jest to jej rdzeń. Dowiedz się, jak powinna przebiegać prawidłowo przeprowadzona wymiana środka turbiny oraz ile kosztuje koras turbiny. Jeśli zastanawiasz się, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w Dieslu oraz czy możliwa jest samodzielna regeneracja turbiny, dobrze trafiłeś!
2. Koras turbiny – opinie
Liczni mechanicy samochodowi polecają części do turbosprężarek Melett. W zupełności zgadzamy się z tego typu rekomendacjami, ponieważ ten angielski producent dostarcza części zamiennych do turbo w najwyższej jakości. Jeśli chodzi o wybór najlepszych środków do turbosprężarek, nasz wybór w zdecydowanej większości przypadków pada na CHRA Melett. Czym tak właściwie jest koras? Jest to element zainstalowany w obudowach turbiny oraz sprężarki. CHRA to nic innego jak wirnik, część układu łożyskowego. Ile może funkcjonować w układzie koras turbiny? Opinie na ten turbo temat są z reguły jednoznaczne. CHRA to element zaprojektowany i wyprodukowany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Precyzja wykonania rdzenia turbosprężarki wynika z warunków pracy zespołu obrotowego we wnętrzu turbo. Koras musi być odpowiednio wyważony – bez tego turbosprężarka nie może działać prawidłowo. Mało tego, niewyważony koras stanowi źródło głośnej pracy turbiny, a także odczuwalnych dla użytkowników pojazdu wibracji. Pragniemy podkreślić, że brak wyważenia turbo na dłuższą metę może prowadzić do awarii układu łożyskowego. Środkowy zespół obrotowy reguluje pracę turbiny, która może osiągnąć wysokie wartości parametrów w postaci temperatury około 900 stopni Celsjusza i prędkości obrotowych nawet do 250 000 obrotów na minutę. Mamy nadzieję, że wskazanie na te imponujące zakresy pracy turbosprężarki wpłyną na wyobraźnię użytkowników samochodów z turbodoładowanymi silnikami. Gdy zaniedbamy chłodzenie turbiny po zatrzymaniu samochodu, smarowanie turbosprężarki zostaje nagle odcięte od tej rozgrzanej i rozpędzonej maszyny. Wiele informacji oraz praktycznych wskazówek na temat tego, jak dbać o turbinę w Dieslu i jak eksploatować auto z turbiną, zawarliśmy w innych artykułach zamieszczonych na stronie internetowej naszego serwisu.
Wymiana rdzenia turbiny – forum, własny garaż czy profesjonalny serwis?
Czy samodzielna regeneracja turbiny jest możliwa? Wydawać by się mogło, że skoro znamy przyczyny uszkodzenia turbiny w Dieslu i wiemy, jak przedstawia się w praktyce budowa turbosprężarki, regeneracja turbo na własną rękę będzie prostym zadaniem. Niestety, wiedza na temat tego, jak rozebrać turbo i jak sprawdzić turbo, jest tutaj niewystarczająca. Działania naprawcze w obrębie turbosprężarki samochodowej powinny być realizowane z dbałością o wszystkie szczegóły. Regeneracja turbosprężarki wymaga precyzji, użycia wysokiej jakości części, a także zastosowania specjalistycznych urządzeń, którymi dysponują nieliczne serwisy. To, ile trwa regeneracja turbiny, zależy między innymi od stopnia jej uszkodzeń. Teoretyczna wiedza na temat tego, jak zregenerować turbinę, zostaje zweryfikowana w momencie, gdy koras turbosprężarki musi być wyważony, a cała turbosprężarka zmontowana i sprawdzona. Samodzielna wymiana CHRA jest możliwa, ale nie zalecamy jej przeprowadzać bez wiedzy na temat tego, jak ten element powinien pracować w turbo. W wielu turbosprężarkach znajduje się koras Melett – opinie na temat tego producenta części do turbosprężarek samochodowych są naprawdę imponujące. Wracając do tematu awarii, regeneracji i napraw turbosprężarek, podkreślamy, że jazda z uszkodzoną turbiną jest dużym ryzykiem, dlatego warto jak najszybciej sprawdzić turbosprężarkę, która wykazuje objawy awarii. Być może do wymiany jest właśnie koras turbiny – cena CHRA różni się w zależności od modelu turbosprężarki, do której pasuje dany rdzeń.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
CHRA (Core Housing and Rotating Assembly) to niezwykle ważna część turbosprężarki, która odpowiada za generowanie ciśnienia doładowania silnika. Składa się ona z kilku podzespołów, takich jak wał korbowy, łożyska, kompresor oraz wirniki turbiny. Dzięki CHRA, ciśnienie powietrza dostarczane do silnika jest zwiększane, co przekłada się na zwiększenie mocy i wydajności silnika. CHRA jest odpowiedzialna za przetwarzanie energii z ciepła wytwarzanego przez spaliny na energię mechaniczną, która jest niezbędna do ruchu wału silnika. CHRA jest skonstruowana tak aby była odporna na wysokie temperatury i ciśnienie, i musi być utrzymywana w dobrym stanie by uniknąć awarii w silniku.