Brak doładowania turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zaburzona praca jednostki napędowej spowodowana może być brakiem doładowania turbiny. Przyczyn, dla których turbina nie doładowuje, najczęściej jest dwie, jedna z nich to nieszczelność układu dolotowego, natomiast druga to uszkodzony czujnik doładowania turbiny. Objawy towarzyszące takiemu stanowi rzeczy to nie tylko nieregularna praca silnika spowodowana spadkiem osiągów pojazdu, które najbardziej odczuwalne są podczas przyspieszania, ale również świecąca się kontrolka check engine. Nie należy zapominać o sprawdzeniu aktuatora i zaworu N75, gdyż one również odpowiadają za ciśnienie turbiny.
1. Czy wiesz jakie powinno być prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny w Twoim aucie?
W pojazdach z silnikiem diesla ciśnienie doładowania uzależnione jest od warunków pracy jednostki napędowej, a dokładniej sterownika ECU, który wylicza dawkę paliwa – należy pamiętać, że dla każdego samochodu jest ono inne. W przypadku standardowej turbosprężarki ciśnienie doładowania waha się w przedziale od 0,4 bara do 1,5 bara. Z kolei ciśnienie doładowania dla turbo wykorzystywanego w samochodach sportowych przekracza 2,5 bara.
Często kierowcy decydują się na zwiększenie ciśnienia doładowania poprzez regulację sztangi turbiny. Należy jednak mieć na uwadze to, że nieprawidłowe ustawienie cięgna gruszki turbiny powodować może między innymi przeładowanie turbo, co w konsekwencji doprowadzić może między innymi do pęknięcia obudowy turbosprężarki.
Jeżeli chcesz sprawdzić, jakie ciśnienie doładowania powinna posiadać Twoja turbina, informacje na ten temat uzyskać, podłączając tester diagnostyczny.
Po regeneracji turbiny brak mocy - przyczyna
Po procesie regeneracjo-naprawczym turbosprężarki, brak jej mocy spowodowany jest nieudolnie zregenerowanym turbo. Niedokładnie wyczyszczona zmienna geometria kierownic turbiny, źle zamontowany koras turbiny, czy też inny komponent turbosprężarki tak samo, jak nieprawidłowo zamontowana turbina w samochodzie – to wszystko może negatywnie przekładać się na jej nieprawidłowe działanie.
Kompleksowa regeneracja turbosprężarki to również jej regulacja. Brak kalibracji turbo lub też niedokładnie wykonana regulacja również wpływa na jego pracę. Dlatego też decydując się na oddanie turbo do naprawy, należy wybrać sprawdzony serwis, który nie tylko cieszy się sporą liczbą zadowolonych Klientów, ale także może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem oraz wyszkoloną kadrą pracowników.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Brak doładowania turbiny może być spowodowany przez kilka różnych czynników, niektóre z nich to:
Uszkodzenie lub zanieczyszczenie turbiny: Jeśli turbina jest uszkodzona lub zanieczyszczona, może nie działać prawidłowo, co prowadzi do braku doładowania.
Uszkodzenie lub zanieczyszczenie intercoolera: Intercooler odpowiada za chłodzenie powietrza dostarczanego do silnika. Jeśli jest uszkodzony bądź zanieczyszczony, może to prowadzić do braku doładowania.
Uszkodzenie lub zanieczyszczenie układu dolotowego: Układ dolotowy odpowiada za dostarczanie powietrza do silnika. Jeśli jest uszkodzony lub zanieczyszczony, może to prowadzić do braku doładowania.
Niedrożność układu dolotowego: Przeszkoda w układzie dolotowym, takie jak zanieczyszczenie lub uszkodzenie, może uniemożliwić przepływ powietrza do silnika, co prowadzi do braku doładowania.
Uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie elektroniki lub komponentów sterujących: Układ elektroniczny odpowiada za kontrolowanie działania turbiny. Jeśli jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, może to prowadzić do braku doładowania.
Jeśli brak doładowania jest trwały, należy skonsultować się z mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednie diagnozy i naprawy.