Regeneracja, naprawa i czyszczenie turbosprężarek oraz turbin blisko Ciebie
Każdy fanatyk motoryzacji jest świadomy tego, że silnik z turbo, czyli turbosprężarką to duży skok w motoryzacji. Turbosprężarka to nic innego, jak dodatkowa moc i poprawniejsza wydajność silnika. Turbo w dzisiejszych czasach montowane jest nie tylko w większych samochodach lecz także w miejskich autach oraz w przemyśle lotniczym tak aby zapewnić kierowcy najwyższą jakość oraz frajdę z jazdy.
Blisko Ciebie - REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK – CZYSZCZENIE, NAPRAWA TURBINY
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zalety turbosprężarki
Zalety:
- wzrost sprawności silnika, poprzez wykorzystanie energii gazów wydechowych
- wzrost wysilenia, przez co silnik o określonej mocy ma mniejsze rozmiary i masę
- Niższe obroty maksymalnego momentu obrotowego
- lepsze opłukanie cylindra ze spalin
- Większa wysokość pracy silnika
Wady turbosprężarki
Wady:
- podczas pracy w szybkozmiennych obciążeniach wydatek turbosprężarki nie zawsze jest dobrany optymalnie do obciążenia (z tego powodu stosuje się układy regulowanych kierownic w sprężarce, zawory upustowe, układy bi-turbo)
- większa jest złożoność silnika, więcej miejsca wymaga zabudowanie takiego silnika.
- szybsze zużycie podzespołów silnika
- w starszych konstrukcjach występuje zjawisko turbo-dziury.
Jednak więcej zalet sprawia, że niemal wszystkie obecnie produkowane silniki wysokoprężne są silnikami z turbo, a część z nich posiada intercooler. Należy wziąć pod uwagę że turbiny są bardzo wrażliwe, jest to jeden z podzespołów, jakie ulegają awarii oraz wymagają regeneracji. Po uruchomieniu silnika kierowcy nie powinni dociskać pedału gazu do podłogi, ponieważ nierozgrzana turbina wybitnie szybko ulega awarii, również gdy pragniemy zgasić rozgrzany motor należy chwilę odczekać ponieważ turbina potrzebuje czasu na aby ostygnąć. Brak wiedzy na temat zasad działania oraz brak okresowej kontroli naszej turbosprężarki prowadzi do istotnych awarii silnika, w takim wypadku cena za regenerację może nas zaskoczyć. Gdy nasz samochód nie posiada mocy, gaśnie lub przerywa podczas jazdy należy zastanowić się nad regeneracją naszej turbosprężarki. Wtedy należałoby zgłosić się do mechanika. Jeżeli w naszej okolicy nie ma serwisów zajmujących się takimi rzeczami, wystarczy jedynie że wpiszemy zapytanie Regeneracja turbosprężarek w swojej przeglądarce internetowej. Twoim oczom ukażą się mechanicy z różnych miast takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Jaworzno, Radlin, Bielsko Biała, Nowa Wieś Ełcka, Mielec, Rzeszów, Krosno, Nowa Dęba, Jarosław, Lublin, Iława, Poznań, Chorzów, Józefów, Suchedniów, Starachowice, Częstochowa, Łódź, Swadzim, Oleśnica, Białystok, Tychy, Sosnowiec, Katowice, Nowy Sącz, Zakopane, Łowicz, Mirków, Pruszków, Radom, Elbląg, Gdańsk, Lubań itd. którzy zajmują się regeneracją, naprawą oraz testowaniem turbin. W ogólnoświatowym trendzie ważne miejsce zajmuje proces regeneracji turbosprężarki. Technologie tego procesu zostały opracowane a następnie udostępnione przez producentów turbosprężarek. W skład ich wchodzi dokumentacja, jak i specjalne zastawy naprawcze oraz części zamienne. Podczas regeneracji wymieniane są jedynie elementy zużywające się podczas eksploatacji i są one zastąpione nowymi, identycznymi częściami które stosowane są przy produkcji. Podczas regeneracji obowiązują te same standardy, jak przy seryjnej produkcji. Dzięki tym standardom mamy pewność że po regeneracji nasze turbo jest porównywalne z fabrycznie nowym oryginałem.
Etapy naprawy turbosprężarek
Pierwszym etapem w procesie naprawy turbo jest jej demontaż na części i podzespoły, kolejnym krokiem jest mycie oraz czyszczenie elementów. Po ukończeniu tych czynności przechodzimy do kontroli i oceny wymiarów określonych w instrukcji producenta. Następnie wymieniamy części, potem przechodzimy do wyważenia wałka z kołem kompresji turbo.
Wyważarka rejestruje niewyważenie w zakresie np. od 0 nawet do 200 000 obr/min, dzięki czemu możliwa jest obserwacja drgań . Tak dokładny pomiar pozwala na precyzyjne doważenie wirujących elementów. Każdorazowo sporządzany jest wykres doważenia z zadaną tolerancją, a jego wydruk dołączany do sprawdzonej naprawionej turbosprężarki. Następnie przechodzimy do Komputerowego ustawienia regulatora podciśnieniowego, nadciśnieniowego lub nastawnika sterowanego elektrycznie, Końcowym etapem jest konserwacja turbosprężarki po naprawie oraz przygotowanie do montażu w samochodzie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki polega na czyszczeniu i naprawie samej turbiny oraz jej elementów składowych. Proces ten może obejmować usunięcie zanieczyszczeń i osadów z kanałów i komór turbiny, wymianę uszkodzonych elementów (np. łożysk, uszczelnień) oraz dynamiczne wyważenie całej jednostki. Regeneracja jest często tańszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż zakup nowej turbosprężarki.
Robiłem u was opla. Koszt regeneracji turbiny 2.0 cdti to nic, biorąc pod uwagę jak teraz działa auto!
Przy takich zaletach turbiny jestem w stanie zaakceptować jej wady :)