Turbina Ford Focus – Nowa, Używana, Regenerowana
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
1. Po regeneracji, naprawie, czy nowa, używana - Turbina Ford Focus | Pewne części Melett 100% oryginalne. Ford Focus to jeden z najciekawszych przedstawicieli segmentu C, oferujący świetne właściwości jezdne i niebanalną stylistykę.
Pierwsza generacja Forda Focusa zaprezentowana była w 1998 roku i niemal natychmiast trafiła do sprzedaży, by w następnym roku uzyskać prestiżową nagrodę Europejski Samochód Roku 1999. Samochód ten dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych od trzydrzwiowego hatchbacka aż po kombi, dzięki czemu dostosowanie go do swoich potrzeb nie stanowiło większego problemu. Focus pierwszej generacji zasłynął przede wszystkim ze swoich właściwości jezdnych oraz nowoczesnej stylistyki, znacząco odbiegającej od szarości końca lat 90-tych, obecnej zarówno w samochodach niemieckich jak i japońskiej, stanowiących trzon konkurencji dla Focusa. Samochód posiadał kilka wolnossących jednostek benzynowych o mocy od 75 do 173 koni mechanicznych, jeden turbodoładowany o mocy 215KM, a także 4 jednostki wysokoprężne o mocy 75, 90, 100 lub 115KM. Ford Focus mk1 produkowany był na kilku kontynentach, w krajach takich jak Niemcy, Hiszpania, Rosja, Meksyk, Argentyna, Stany Zjednoczone czy Filipiny.
W 2004 roku zaprezentowana została druga generacja tego modelu, która wciąż odstawała stylistycznie od konkurencji, jednak była dużo bardziej stonowana. Samochód posiadał lepiej w porównaniu do poprzednika zabezpieczoną karoserię przed korozją oraz większy wybór wersji nadwozia, ponieważ do szerokiego wachlarza doszła wersja CC(coupe ca brio) oraz, sprzedawany jako oddzielny model, kompaktowy van nazwany C-Max. W przypadku jednostek z zapłonem iskrowym jedynie najmocniejsze 2,5-litrowe, montowane do wersji ST i RS posiadały turbosprężarki, co innego montowane w trzech wersjach litrażowych Diesle 1.6, 1.8 i 2.0, osiągające moc od 90 do 136KM. W 2007 roku samochód przeszedł modernizację, podczas której zmieniono przede wszystkim przód oraz reflektory pojazdu.
Ford Focus - turbosprężarka
Produkcję drugiej generacji Focusa zakończono w 2011 roku, zaś rok wcześniej do produkcji weszła kolejna, trzecia już generacja tego modelu, która po raz pierwszy zaprezentowana została na targach North American International Auto Show w styczniu 2010 roku. Nowością było zastosowanie turbodoładowanych jednostek EcoBoost, które cechują się bardzo dobrymi osiągami, niskim spalaniem i emisją CO2 oraz, przynajmniej na razie, niską awaryjnością, co w dzisiejszych czasach należy do rzadkości. Wybór silników w Focusie trzeciej generacji jest ogromny: 8 turbodoładowanych benzyniaków w zakresie pojemności 1.0-2.3 o mocy od 100 do 320KM, 5 wolnossących 1.6 w przedziale 85-125KM oraz 11 silników wysokoprężnych od 1.5 do 2.0 i mocy wahającej się od 95 do nawet 163 koni mechanicznych. W 2013 roku doszła jednostka elektryczna, zaś w 2014 samochód przeszedł facelifting. Rok później zaprezentowana została nowa wersja Focusa RS, posiadająca nie tylko 320KM, ale też, po raz pierwszy w historii cywilnych wersji tego samochodu, napęd na cztery koła Ford Performance All-Wheel-Drive, który może przekazywać do 70% momentu obrotowego na tylną oś. Ciekawostką jest fakt, że cały moment obrotowy przekazywany tylnej osi może być wykorzystany do napędzania jednego koła, jeżeli tylko komputer zarządzający pracą napędu wykryje taką potrzebę.
Jak widać Ford Focus nierozerwalnie związany jest z układami turbodoładowania, o które należy dbać tak, by służyły nam równie długo co silnik. Jest to wykonalne, jednak trzeba pamiętać o regularnych wymianach oleju silnikowego oraz filtrów oleju i powietrza, ponieważ złe olejowanie układu lub przedostanie się do turbiny nawet najdrobniejszych zanieczyszczeń może doprowadzić do poważnych uszkodzeń turbosprężarki, która nie należy do najtańszych urządzeń montowanych w samochodzie. Jeżeli jednak turbina w naszym Focusie odmówi posłuszeństwa, warto zainteresować się jej regeneracją w Aso Melett Serwisie gwarancja montażu oryginalnych części do naprawy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbina do Forda Focusa jest dostępna w kilku różnych wariantach: nowa, używana i regenerowana. Nowa turbina jest fabrycznie nowym produktem, który zapewnia najwyższą jakość i niezawodność. Jest to najdroższa opcja, jednak daje pewność, że turbina będzie działać bezproblemowo przez wiele lat. Używana turbina pochodzi z demontażu z innego samochodu. Jest to tańsza opcja niż nowa turbina, jednak jej stan techniczny może być nieznany i nie ma pewności, czy będzie działać poprawnie. Regenerowana turbina to turbina, która została naprawiona i przywrócona do pierwotnych parametrów. Jest to tańsze rozwiązanie niż nowa turbina, jednak trwałość regenerowanej turbiny może być niższa niż nowej. Wybór konkretnego wariantu zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji.
Warto pamiętać, że w przypadku używanej czy regenerowanej turbiny, ważne jest aby sprawdzić stan techniczny i zasięgnąć opinii specjalisty przed zakupem.
Ja mam turbinę w fordzie focus 1.8 tdci i również jak tylko będzie możliwość zakupię regenerowaną.
Posiadam Focusa i nie mam zastrzeżeń do mojej turbiny, ale jakbym miał kupować to regenerowaną ;)