bosch service regeneracja turbosprężarek

regeneracja

turbosprężarek samochodowych

film pracowni naprawy turbosprężarek

Ile kosztuje regeneracja turbiny – Serwis Turbo - Melett

Udostępnij
Zapraszamy do polubienia naszego kanału
Zapraszamy do polubienia naszego profilu na instagramie
Zapraszamy do polubienia naszego profilu na wykop.pl


Turbina to jeden z głównych elementów turbosprężarki, pracujący z prędkością obrotową wirnika mogącą wynosić nawet 300 000 obrotów na minutę, a jej temperatura robocza waha się w okolicach 900-1000 stopni Celsjusza.

Turbosprężarki to urządzenia produkowane z wykorzystaniem niezwykle wytrzymałych materiałów, która bardzo rzadko ulegają awarii z powodu wyeksploatowania. Zwykle za usterki układu turbodoładowania odpowiedzialne są inne podzespoły lub nieumiejętna eksploatacja samochodu weń wyposażonego. Jeżeli do naszej turbiny dostaną się zanieczyszczenia, na przykład w postaci drobinek materiałów, mogą wyłamać się łopatki wirnika powodując poważne szkody. Zdarza się także, że zacinają lub zapiekają się systemy kontroli przepływu spalin, powodując przeładowanie silnika i doprowadzając do jego kosztownej w naprawie awarii.

Dobrym zabiegiem profilaktycznym jest wyuczenie się kilku zasad użytkowania samochodu z turbosprężarką np. 1,9 passat b5 TDI. Aby system doładowania długo nam służył, wystarczy pamiętać aby regularnie wymieniać olej silnikowy oraz filtry oleju i powietrza. Warto też wyuczyć się odruchowego odczekiwania przed ruszeniem po uruchomieniu silnika i nie zatrzymywania jego pracy, gdy jest na wysokich obrotach lub po zakończeniu jazdy.

Jeżeli nasze auto wydaje z siebie dźwięki tarcia o siebie dwóch metalowych elementów, zbyt mocno dymi lub dymi na niebiesko czy traci moc, dobrze jest jak najszybciej odwiedzić serwis. Mimo iż większość objawów uszkodzenia turbiny może oznaczać awarię innych podzespołów, zawsze oznaczają one poważniejsze usterki i nie wolno ich bagatelizować. Odradzamy również samodzielne próby naprawy turbosprężarki ze względu na fakt, iż nieprzeszkolony i niewyposażony w odpowiednie maszyny i narzędzia użytkownik może doprowadzić do poważniejszych uszkodzeń lub niewłaściwej pracy urządzenia. Regeneracja w turbo serwisie Melett może być bardziej kosztowna, niż kiedy na samym początku zajmą się nią profesjonaliści z Bosch Diesel Service- Pawlik.

Regeneracja kosztuje zdecydowanie mniej, niż zakup nowej turbosprężarki i jest pewniejszym rozwiązaniem od zakupu używanego i niekoniecznie sprawdzonego pod kątem parametrów egzemplarza, jednak cena uzależniona jest od stopnia uszkodzenia. Rozwiązanie to jest bardzo skuteczne, ponieważ pracownicy wyspecjalizowanego serwisu turbo Melett przy rozkładaniu dokładnie czyszczą i sprawdzają wszystkie elementy, wymieniając te uszkodzone oraz zużyte(w tym przypadku łożyska i pierścienie olejowe). Mogą oni także wyważyć zregenerowaną turbosprężarkę za pomocą takich samych wyważarek, jak te stosowane przy produkcji, czyli Schenck. Regeneracja jest zatem rozwiązaniem tańszym i gwarantującym nam długie działanie naprawionej turbosprężarki. Poznając te szczegóły tak często zadawane pytanie ile to będzie kosztować może nie być już dla nas problemem.

Regeneracja turbosprężarek dla miast Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań, Kielce, Kraków, Katowice, Opole, Bielsko Biała.
Naprawa turbosprężarek Częstochowa, Białystok, Olsztyn, Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Grudziądz, Gorzów Wielkopolski.
Testy turbosprężarek Piła, Suwałki, Elbląg, Ełk, Siedlce, Radom, Mielec, Rzeszów.
Czyszczenie turbosprężarek Lublin, Tarnów, Zielona Góra, Bydgoszcz, Legnica, Krosno, Kalisz, Rybnik, Gliwice.
Turbosprężarki Nowy Sącz, Tychy, Jelenia Góra, Nysa, Stargard Szczeciński, Wałbrzych, Koszalin, Starachowice.